jan_erik Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Hvilken opplysninger kan jeg få ut med en slik kabel, og er det mulig og gå inn og gjøre om på cpu? er det andre ting/bruksområder obd2 kan brukes? er en w210 220cdi 2002mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Alt spørs jo hva du kobler til via OBD2-stikket. OBD2 er ett standarisert diagnosestikk som sitter på alle nyere biler, ikke noe spesielt verktøy. Har du rett verktøy tilkoblet, kan du også modifisere ting, andre kan knapt lese ut feilkoder. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 jeg tenker på og koble til pc for eks den har alle muligheter eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Det kommer an på programmet du installerer på PC'en. Kjenner ikke så godt til Mercedes, har kun brukt håndholdt scanner på de jeg har koplet meg til. På VAG får man "alle mulighter" ved kjøp av Ross-Tech sin kabel og programvare. Det finnes også gratis programvare som fungerer til det meste, denne stort sett for diagnosering, ikke for endringer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Er det en slik jeg kansje trenger får og kunne gjøre alt? http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=28_5&products_id=31 kan den alt fra feil meldinger forandre på bremser luftfjøring bak til avlesing av alle sensorer til justering av instrumenter og justere cpu? eller hva er det denne ikke kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg