Gå til innhold

effektpotte på golf 1.9tdk

Ranger emnet

golf-espen

Anbefalte innlegg

Er det sånn universal potte?? Har sett fler av den du har, men ikke den jeg har..

Min potte er de tutene mye lenger.. De starter lenger inne og går ikke sånn plutselig opp.. Skrår lissom litt lenger.

Er simons potte..

PS: noen som kansje blir forvirra, men vi er 2stk personer på samme konto..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind.H

Ser tøft ut på Il Tempo Gigante med pissoar potter, men de har lite å gjøre på vanlige biler.

Sitter ofte såkalte "DTM" potter på smakløst styla biler, mens de som er pent stylet vanligvis blir utstyrt med pene eksosanlegg.

asshole

Kommer man med kritikk, får man tåle kritikk!

"DTM vipp" e koolt, og jeg syns den der passa knallbra!:D

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ofte såkalte "DTM" potter på smakløst styla biler, mens de som er pent stylet vanligvis blir utstyrt med pene eksosanlegg.

Hahahaa.. Dummeste jeg har hørt. Utifra den bilen je ser du har så har du ikke en dritt.. HAHAHAHA laughing-smiley-001.gif

Hvorfor har de lite å gjøre på vanlige biler?

Og du, jeg kjører med tåkelys og nærlys sammen. Fordi det ser bra ut.. Megamalmer_aah.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne som deg som har lite bak rattet å gjøre :rolleyes:

Hvor gammel er du mentalt egentlig 007?

Det peneste i mine øyne er en gjennomført bil med styling, men ikke for mye styling, og det vet jeg mange er enig med meg i. Sjekk hvilke biler som vinner førstepriser i bilstyling-konkurranser.

Men så finnes det selvfølgelig sånne som deg, som ja... er vel ikke nødvendig å gå i detaljer.

Og du ler av meg fordi jeg kjører Saab?

Synd det har blitt litt "fjortiss" faktor her på forumet. Men heldigvis blir taperne kastet ut over tid.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du prøver å si att du blir kasta ut snart?..

Hva skal ikke jeg bak rattet å gjøre? Fordi jeg kjører tåkelys og nærlys sammen.?

Ble du litt lei deg nå? Bra, det var meninga. Har lest på forumet her en stund, og så fort noen tar i litt eller litt voldsom ironi byner folk å grine og sier det er mye fjortiss og greier..

Enig med deg att dtm potte er stygt på orginal bil, men på biler som er små stylet er det fint..

Spørs hvordan potte, den som ble vist her syns ikke jeg no om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor du ikke har noe bak rattet å gjøre har noe med holdningene dine. De viser at du ikke er så glup, og det er slike folk som skaper farlige situasjoner i trafikken.

Du får fortsette med usakelige uttalelser og prøve å hisse på deg folk, så regner jeg med moderatoerne gjør det de må med deg.

Tips: lær deg uttrykket "Less is more".

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor du ikke har noe bak rattet å gjøre har noe med holdningene dine. De viser at du ikke er så glup, og det er slike folk som skaper farlige situasjoner i trafikken.

Du får fortsette med usakelige uttalelser og prøve å hisse på deg folk, så regner jeg med moderatoerne gjør det de må med deg.

Tips: lær deg uttrykket "Less is more".

hehe... dette blir for dumt! Når jeg hører den tonen her så tenker jeg på utsagn som f.eks;

"halvgjort er ugjort vet du"

heyyou dette blir bare så sinnsykt patetisk!!!

Og det er du nok også.... hvis du svarer på dette!;)

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som har skrevet posten over er litikke dum da.......

Fortsetter i din stil jeg.

Perfekt! Oppnådde det jeg ville,

du bekreftet akkurat sjøl hvor patetisk _ _ _ _!

....fill in the blanks!

Need i say more??????

:D

NeverEverMindAllTheTime

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at det sitter personer som deg og skriver på forumet. Det ødelegger mye for forumets helhet når slike som deg uttaler seg.

Jeg skønner at du skriver slik for å få meg til å reagere, og sånn oppførsel minner meg om hvordan lillesøsteren min var da hun var liten. "Ædda bædda" mentalitet bare med litt mer "fancy" ord.

Hvorfor slik oppførsel fra din side?

Fordi det krever litt hjernekapasitet å komme med utsagn som er litt gjennomtenkte, og da er det mye lettere å skrive "jævla patetisk, fy faen lite tragisk, hahaha... ".

Du skjønner tegninga.

Jeg kjenner raskt igjen typen person som når han/hun går tom for ting å si går rett på personangrep og fyller opp linjene med hahaha eller lignende for å få noe som helst ned "på papiret".

Du ville ikke at jeg skulle svare på ditt siste innlegg, for da ville du fått "siste ord" i diskusjonen noe som som oftest er en fordel når det skal bedømmes hvem som går seirende ut. Jeg anbefaler at du revurderer din måte å argumentere på, for den er (sagt med et ord du er veldig glad i, men som jeg ikke vet om du vet betydningen av) patetisk. Det hjelper ikke å si "neste person som sier noe er en dust".. Forstår du hva jeg mener?

Jeg ber nå moderator stenge denne posten, og må bare beklage overfor Golf-Espen at tråden sporet såpass av. Det var ikke meningen at tråden skulle ta denne vendingen, men jeg skrev hva jeg syntes om type "dtm" potte, og det falt visst ikke i smak hos enkeltpersoner her, som så igjen går til personanngrep. Først ved 007, og så ved Logico.

Grunnen til min uttalese om "dtm" potte er at de ofte sitter på stygt stylede biler, og stikker langt ut bak bilen. Endel av de jeg har sett som ikke har stukket langt ut fra bilen har resultert i eksos på bakfanger, noe som heller ikke er pent i mine øyne.

Begge deler gir i mine øyne et mye dårligere resultat enn en pen endepotte i krom. Selvfølgelig tilpasset bakfanger og bilens helhet.

Noen her mener visst at siden jeg kjører Saab, så har jeg ikke mye jeg skulle sagt. Til dem får jeg bare anbefale noen år ute i verden før de begynner å skrive på forumet igjen.

Tilslutt: Jeg skjønner at du bare skriver for å få meg til å reagere, men hva med å fortsette diskusjonen, istedenfor å komme med utsagn du vet vil få folk til å reagere?

Jeg kunne kanskje kalt "dtm" potta for noe annet enn ett pissoar, men det kallenavnet har jeg sett og hørt blitt brukt i flere sammenhenger, derfor adopterte jeg ordet og brukte det i denne diskusjonen.

Beklager til alle jeg har tråkket på tærne, utenom de som satt tærne fram foran dekket mitt med vitende vilje.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår