Gå til innhold

effektpotte på golf 1.9tdk

Ranger emnet

golf-espen

Anbefalte innlegg

Er det virkelig mulig ha så mye tid til overs?

Må vel nesten sett av litt tid jeg og da.

Syns det var en ganske usakelig kommentar du kom med i utgangspunktet, "golf-espen" hadde allerede kjøpt&montert potta, da syns jeg nok desverre at kommentaren var litt upassende.

Jeg er ved min fulle rett til å kalle deg patetisk, (ta det helt med ro, fullt klar over betydningen) og det at jeg brukte det hele to ganger, beviser jeg helt klart at det er et ord jeg elsker!? NOT

Hvorfor slik oppførsel spør du?

blir litt irritert på slike forståsegpåere som deg, som aaaltid vet best!

Men "verdensvant"(?) som du er, kan man vel ikke vente seg annet!

Jeg skrev dessuten ikke: "neste som sier no er dust", kanskje du ikke leste posten så nøye, og det var derfor du svarte?

Det sto hvis DU (og bare du) svarte så var du patetisk! Nei huff og huff, der kom jo det ordet igjen.

Til sist vil jeg påpeke dette med hjernekapasistet...

nei foressten det blir for enkelt!:D

Og til Golf-Espen; sorry ble bare litt vel irritert,

men syns fortsatt potta var stilig!;)

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dårlig oppførsel på et forum er og søple ned andre folks tråder med krangling og syting, om gutten vil ha dtm rør så la han nå få det, har forresten lagt til side penger til og bestille den fra mobilsentrum, du burde kjøpe den, med tanke på at enderørene er chromma.. dessuten ser det helt enkelt bedre ut med sort demper enn blank sølv..

lykke til videre, håper du satser på en sånn potte..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem som er mest patetisk eller fjortiss her inne nå, men men :rolleyes:

Spar oss på forumet for sånt UANSETT..............

Jeg mener nå at dere krangle fanter tar og sletter alle krangle innleggene deres slik at denne tråden blir som den en gang var, og tar det som sakt over PM..........

OKI ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

klarer dere DET uten diskusjoner?

På forhånd takk

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår