adbmw2010 Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 2 svarte bokser!:idea: Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hva de 2 sorte boksene (1 på hver side) i motor rommet opp ved ruten er til, og hva som er under disse? (2010 5-serie touring) Takk for oppmerksomheten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Bilde? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Stokke Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 E61 eller F11? Er det E61 er det klimafilterboksene. Husker ikke F11 i farten, men er trolig samme løsning der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adbmw2010 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hei.. Dette er en E61, så da er det klimafilterboksene da! ... for som sagt kommer det mye løv og "bøss" sammen med regnvann/vaskevann inn under disse! Takker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adbmw2010 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Nei, men jeg fikk et svar av Frank Stokke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg