Gå til innhold

Gatebil er jo super kult!!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

Vi må ikke gi opp!!! Husk at størelsen på dette, har explodert.

At noen må vente, og att det er surr i egne rekker(Komunikasjon!!) må vi jobbe videre med til neste år.

Hva som skal gjøres bedre neste gang, er allerede under full granskning innad i Gatebil organisasjonen.

Vi kan jo få innspill om hva du synes må gjøres annderledes?

Vi vil jo alle ha treff ikke sant?

Jeg synes alle skal smøre seg med tolmodighet jeg, og prøve igjen neste sommer!

 

Det som er kult med Gatebil, er at alle er velkommene+at det er

ALLE VI som ER Gatebil!!!!!

 

Vi skal nok bli bedre, men ikke gi opp!!!

 

 

Beklager rotet, og takker alle som var tålmodige i helgen som var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NEINEINEI..... dette var en turbo2-spesialpost igjen....

 

Se her for den riktige tråden...

 

http://www.bilforumet.no/topic/2486-de-som-organiserte-gatebil-skulle-fått-grisebank-møkkaopplegg/?do=findComment&comment=22128

 

 

:roll:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av tinga dere må tenke på er prisen. dere har sikkert råa til og senke prisene noe.. dere blir sett på som røvere..

 

først 130 spenn for og få kroppen inn..

så 120 for og få bilen inn.. så i tillegg betale 300 for og kjøre...

greit at dere tjener penger på dette, men synes seriøst noe av det burde brukes til og lage et bedre treff...

 

de som kjører er de som sørger for at dere har et treff...

DERE GÅR NEPPE KONKURS OM DERE SETTER NED PRISENE LITT. SKURKER.

 

 

flaggvakter er en spøk osv.. generellt les mitt andre innlegg om emnet gatebil...

 

som noen andre sa.. potensialet er bra.. mye rom for forbedring :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Hvorfor i all verden vil du gjøre det da ??? Diskusjonen foregikk jo i en annen tråd.... blir litt vanskelig og holde oversikten om vi skal diskutere samme topic i flere tråder.... ;)

 

Hehe.... :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

en av tinga dere må tenke på er prisen. dere har sikkert råa til og senke prisene noe.. dere blir sett på som røvere..

 

først 130 spenn for og få kroppen inn..

så 120 for og få bilen inn.. så i tillegg betale 300 for og kjøre...

greit at dere tjener penger på dette, men synes seriøst noe av det burde brukes til og lage et bedre treff...

 

de som kjører er de som sørger for at dere har et treff...

DERE GÅR NEPPE KONKURS OM DERE SETTER NED PRISENE LITT. SKURKER.

 

 

flaggvakter er en spøk osv.. generellt les mitt andre innlegg om emnet gatebil...

 

som noen andre sa.. potensialet er bra.. mye rom for forbedring :)

 

Nå har ikke jeg fullstendig oversikt over det finnansielle i gatebil.no men jeg tviler på at jeg ville jobbet så mye pr år for så lite. Dette er noe de driver ved siden av vanlig jobb.

Av de 300 du betaler for å få kjöre går 200 til engangs lisensen som de ikke ser noe til. Så er det alle som skal ha sin del av kaka, funksjonärer, rydde personell, bane leie(prosent av inntektene), +++. Blir ikke SÅ mye igjen.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

 

Nå har ikke jeg fullstendig oversikt over det finnansielle i gatebil.no men jeg tviler på at jeg ville jobbet så mye pr år for så lite. Dette er noe de driver ved siden av vanlig jobb.

Av de 300 du betaler for å få kjöre går 200 til engangs lisensen som de ikke ser noe til. Så er det alle som skal ha sin del av kaka, funksjonärer, rydde personell, bane leie(prosent av inntektene), +++. Blir ikke SÅ mye igjen.

 

Er det arrangement sammen med Bilsportforbundet?

Vi har aldri behøvd å ha noen engangslisens når vi leier banen?

 

Hvis det er et bilsportsarrangement, så gjelder jo heller ingen form for forsikring.. Hmmm.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

eirikoo kanskje de står her og juger oss rett opp i tryunet for og forsvare seg?hele greiene virker så amatørmessig...

 

Mja.. Det er vel heller misforståelser håper jeg.

Det kan jo hende det er andre regler når det gjelder Gatebil, hvem vet?

 

Enkelte ting er proft, og enkelte ting er for dårlig. Men nå har de jo fått noen innspill. Men jeg tviler på at jeg gidder å kjøre mer på Gatebil, men jeg kommer for å se på hvis jeg har mulighet, det er jo endel kult som skjer!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slaks lisens som gjelder men har du gjeldene lisens betaler du bare for kjöringen ja. Bare å opplyse om at du har det så vet de i bua om det er det samme. Du må selvfölgelig ha med deg lisensen.

Om det er arrangert i sammarbeid med bilsport forbundet vet jeg ikke. At du ikke vil kjöre der har jeg forståelse for siden du har muliget til å kjöre så mange ganger pr år men for de som bor litt lenger unna er dette en veldig fin anledning til å få kjört litt på bane og treffe likesinnede.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Er det arrangement sammen med Bilsportforbundet?

Vi har aldri behøvd å ha noen engangslisens når vi leier banen?

 

Hvis det er et bilsportsarrangement, så gjelder jo heller ingen form for forsikring.. Hmmm.

 

Om det er arrangert sammen med Bilsportforbundet signerte du engangslisensen, og du skulle også fått en gjenpart.

 

Den forsikringen som er inkludert i lisensen dekker _kun_ personskade.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Om det er arrangert sammen med Bilsportforbundet signerte du engangslisensen, og du skulle også fått en gjenpart.

 

Den forsikringen som er inkludert i lisensen dekker _kun_ personskade.

 

Det var det jeg mente, fikk jo en slik lisens ved kjøring på stripa.

Fikk ingen lisens på Gatebil.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår