Asim Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Åge Nå har ikke jeg fullstendig oversikt over det finnansielle i gatebil.no men jeg tviler på at jeg ville jobbet så mye pr år for så lite. Dette er noe de driver ved siden av vanlig jobb. Av de 300 du betaler for å få kjöre går 200 til engangs lisensen som de ikke ser noe til. Så er det alle som skal ha sin del av kaka, funksjonärer, rydde personell, bane leie(prosent av inntektene), +++. Blir ikke SÅ mye igjen. Såvidt jeg vet betaler de ingen engangs lisens. Funkjonærer og rydde personell er som regel dugnad for lokal idretten = billig arbeidskraft! Også mye annet er inkludert i baneleien. Så det å si at Gatebil ikke tjener penger er feil, spør du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 med allt det publikumet så... blir som jeg sa RØVERE!! RAN!! Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 its all about the money... damndidam-dam-dam... :) seriøst, at det koster ekstra for og ta med bilen inn synes jeg personlig er høl i hue.. det er jo vi.. ja VI ja, bilentusiastene, som bruker XXXX mye cash på bil, som gjør at arrangementer som f.eks. Gatebil får noe "utsillingsmateriale" i det heletatt.. og det må vi betale for.. tenk om ingen hadde gjort det? omtrent ingen utstillingsbiler = ingen gatebil. så neste gang bør ALLE sammen, i protest, parkere en annen plass!! - så får vi se om det blir "gratis" og ta med seg bilen inn! Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 18, 2002 Rapporter Share Skrevet September 18, 2002 Skal vi alle parkere langs miljøgata i Rakkestad og gå bort til banen da? Det blir muligheter for litt kaos da. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet September 18, 2002 Rapporter Share Skrevet September 18, 2002 Originally posted by MrHappy Såvidt jeg vet betaler de ingen engangs lisens. Funkjonærer og rydde personell er som regel dugnad for lokal idretten = billig arbeidskraft! Også mye annet er inkludert i baneleien. Så det å si at Gatebil ikke tjener penger er feil, spør du meg! De har prövd å få idrettslag til å ta ryddingen men ingen ville til en fornuftig pris. De skulle også få sortere flaskene og ta panten i juli. Det ble sikkert kasta flasker for nermer 10000,-. De var alikevell ikke interesert. Hvordan vet du egentlig hva som er inkludert i bane leie? Det er norges störste arrangemang. Dette begyner å bli en diskusjon om "jeg tror" utspill fra masse forskjellige menesker som ikke vet så veldig mye. Jeg vet heller ikke så veldig mye så jeg vil ikke diskutere dette mere, men jeg tar gjerne imot forslag på hvordan ting kan gjöres bedre. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 18, 2002 Rapporter Share Skrevet September 18, 2002 Originally posted by Åge De har prövd å få idrettslag til å ta ryddingen men ingen ville til en fornuftig pris. De skulle også få sortere flaskene og ta panten i juli. Det ble sikkert kasta flasker for nermer 10000,-. De var alikevell ikke interesert. Hvordan vet du egentlig hva som er inkludert i bane leie? Det er norges störste arrangemang. Dette begyner å bli en diskusjon om "jeg tror" utspill fra masse forskjellige menesker som ikke vet så veldig mye. Jeg vet heller ikke alt så jeg vil ikke diskutere dette mere, men jeg tar gjerne imot forslag på hvordan ting kan gjöres bedre. først skal vi betale sinnsykt med penger for å komme på et arrangement som ikke er 100% planlagt, også skal vi stå i kø for å kjøre bil på bane, noe vi betaler dyrt for, også må vi komme med forslag på hvordan dette skal arrangeres??????? Hva skal dere i styret gjøre da??? Greit nok at vi kan komme med konstruktiv kritikk, men skjerp deg litt da.... håper du skjønner at enkelte synes at det er litt stive priser??? Dra på treff i sverige, der koster det ikke mere enn maks 100 spenn for å komme inn..... og da får du med deg som regel bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Originally posted by Åge De har prövd å få idrettslag til å ta ryddingen men ingen ville til en fornuftig pris. De skulle også få sortere flaskene og ta panten i juli. Det ble sikkert kasta flasker for nermer 10000,-. De var alikevell ikke interesert. Hvordan vet du egentlig hva som er inkludert i bane leie? Det er norges störste arrangemang. Dette begyner å bli en diskusjon om "jeg tror" utspill fra masse forskjellige menesker som ikke vet så veldig mye. Jeg vet heller ikke så veldig mye så jeg vil ikke diskutere dette mere, men jeg tar gjerne imot forslag på hvordan ting kan gjöres bedre. Du må da være enig Åge, det er litt rart om Gatebil skal ha en DÅRLIGERE avtale enn hvem som helst får når dem ringer Rudskogen? At de idrettslagene ikke vil ta ryddinga forstår jeg godt, jeg lå på gokartbanen på gatebil i Juli, og fy faen som det så ut, hele greia minte mest om et russetreff, med tilhørende fyll og fanteri. At Gatebil i tillegg sier i det ene øyeblikket at prøveskilter IKKE er tillatt, for så å like etter slippe ut en sur Manta med prøveskilter gjør meg heller ikke helt blid, skiltene til bilen jeg skulle ha på banen var nemlig stjælt, jeg ringte dere for å høre om det var noen mulighet, da fikk jeg beskjed om at bilen måtte være bedre enn ny omtrent for at det skulle gå, visstnok fordi rudskogen nekter dere å kjøre med prøveskilter. Det er jo i så måte rart at alle andre slipper forbud mot prøveskilter? For min del kommer jeg nok til å holde meg unna Gatebil heretter, inntil jeg får en god besvarelse på et par mailer jeg har sendt gatebil, med diverse kritikk av manglende rutiner. At jeg noengang får svar på disse mailene har jeg vanskelig for å se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Hva koster det så å stille opp med bil på Gatebil på rudskogen, for å kjøre på bane for en fra Møre og Romsdal? skal vi se: bensinutgifter: 70mil en vei = 140 mil med 0.8l/mil og 8.50kr for 98okt = 952kr inngang pr person = 130kr for bil på området = 120kr for å få kjøre på bane = 300 totalt for å få stå i kø, å kjøre to-tre heat = 1502,- kr... Totalt sett et relativt dyrt treff? :rolleyes: Selvfølgelig må arrangørene få inn penger, men når 8-9000 mann betaler 130kr for å komme inn så blir jo bare det over en million kr!!! og det uten å ta inn en eneste bil, for ikke å snakke om banekjøringa!! Da blir det litt tydeligere for meg at pengene ikke går kun til baneleie ass.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Var det ikke 13.000 tusen folk der nå sist?? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Quicksilver Var det ikke 13.000 tusen folk der nå sist?? Jeg tviler ikke, men jeg var der kun forrige gang.. Men det forsterker bare saken min! :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by ola Hva koster det så å stille opp med bil på Gatebil på rudskogen, for å kjøre på bane for en fra Møre og Romsdal? skal vi se: bensinutgifter: 70mil en vei = 140 mil med 0.8l/mil og 8.50kr for 98okt = 952kr inngang pr person = 130kr for bil på området = 120kr for å få kjøre på bane = 300 totalt for å få stå i kø, å kjøre to-tre heat = 1502,- kr... Totalt sett et relativt dyrt treff? :rolleyes: Selvfølgelig må arrangørene få inn penger, men når 8-9000 mann betaler 130kr for å komme inn så blir jo bare det over en million kr!!! og det uten å ta inn en eneste bil, for ikke å snakke om banekjøringa!! Da blir det litt tydeligere for meg at pengene ikke går kun til baneleie ass.. Helt enig, er alt for dyrt. Vi var flere som valgte å parkere "parkeringsplassen" og ikke inne på gocart banen denne gangen. Gatebil suger jo penger ut av oss, skulle tro det var den norske staten som arrangerte!!! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Quicksilver Var det ikke 13.000 tusen folk der nå sist?? Det kan godt hende, men første Gatebil i år på rudskogen var det maaaange flere. Og det kostet like mye! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Det er ikke vanskelig å avsløre at "gatebil" tjener penger. Var på fordtreff på rudskogen tidligere i sommer. det kostet 50 kr!!!! Langt under halve prisen... og jeg mener at det ikke var så mye for å kjøre på banen!!! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 japansk sportsbil treff vålerbanen i mai var gratis, kostet kun og kjøre på banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by OleC Det er ikke vanskelig å avsløre at "gatebil" tjener penger. Var på fordtreff på rudskogen tidligere i sommer. det kostet 50 kr!!!! Langt under halve prisen... og jeg mener at det ikke var så mye for å kjøre på banen!!! "Gatebil" er et firma, og det er fortsatt ikke forbudt å tjene penger her i landet, så lenge det kommer 13 000 mennesker er det fortsatt billig, dyrt er det ikke før folk slutter å komme. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg