Gå til innhold

Hvilken er den grommeste bilen du har kjørt ?

Ranger emnet


Efini

Anbefalte innlegg

Har ikke kjørt så mye rått, i og med at jeg ikke har lappen ennå:(

Men har sitti på med noen spreke saker opp gjennom årene:

 

Audi S8, chippa opp til litt over 400hester:D:D

BMW 530, den aller nyeste typen som akkurat har kommet,231 hester

Range Rover 4.6 liters V8

Audi A6 1.8Turbo og en 2.5TDi, chippa opp til 180hester

Mercedes-Benz CL500

Saab 93 Cab

Volvo V70 Turbo

Mercedes SL500, V8 på 356hester

Mercedes E320, og den gamle 300

Mercedes ML 320

Mercedes E270 CDI

 

 

Da kommer jeg ikke på noe mer i farta:D

 

Men hvor har alle dere andre klart å sitte på med så mange grombiler? Er vel noen som skryter på seg en del her vil jeg si, Hummer, ikke mange i norge, Lamborghini'r og Ferrari'r er det heller ikke mange av, syns det var mange som hadde sitti på med det her.....

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Golden

... Lamborghini'r og Ferrari'r er det heller ikke mange av, syns det var mange som hadde sitti på med det her.....

 

Er jo ett par fellalier da....det var jo nettopp et lite ferraritreff her da. Link

 

Skal ikke så alt for mye til å sitte på med en ferrari da. Jeg og dama var en tur på byen og var på vei hjemmover. Stoppa innom Essoen for å ha litt mat og der sto jo en liten rød en. 20 sek så satt dama i bilen. (Fatter ikke hun fikk lov for hun var SØRPE full) Det artige var at hun ikke kom seg ut av bilen :D

 

Når jeg tenker meg om så har jeg bilde av det men vet ikke helt hvor. Hadde akkuratt vært Rally Stavanger her og da stod det ett par stykker utstilt der. Men Lamborghinier er det litt verre med.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

 

 

Men hvor har alle dere andre klart å sitte på med så mange grombiler? Er vel noen som skryter på seg en del her vil jeg si, Hummer, ikke mange i norge, Lamborghini'r og Ferrari'r er det heller ikke mange av, syns det var mange som hadde sitti på med det her.....

Hummer H2 begynner det å bli en del av ;). H2`n Selger dem på Bergheim på Rud. Bare å stikke innom vis du skal ha en :D

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VeilSide

 

Skal ikke så alt for mye til å sitte på med en ferrari da. Jeg og dama var en tur på byen og var på vei hjemmover. Stoppa innom Essoen for å ha litt mat og der sto jo en liten rød en. 20 sek så satt dama i bilen. (Fatter ikke hun fikk lov for hun var SØRPE full) Det artige var at hun ikke kom seg ut av bilen :D

 

Er ikke bare bare å sitte på med en Ferrari, for de fleste som eier en Ferrari lar ikke ukjente folk sitte på en tur, det er ikke den slags mennesker som kjører en Ferrari, naboen min kjører en svart 360 Modena, den som var med i autofil, han får jeg kanskje sitte på med siden han er naboen min men tror ikke noen andre hadde fått lov hvis de hadde spurt. Hadde du spurt en kar med en Sierra cossie så hadde du jo sikkert fått sitti på så lenge du hadde orka for det er jo en helt annen type enn en Ferrari eier.......

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

Hummer H2 begynner det å bli en del av ;). H2`n Selger dem på Bergheim på Rud. Bare å stikke innom vis du skal ha en :D

 

Mente den første Hummer'n jeg, de er det ikke mange av, vet at det har kommet en del av H2'n nå, men tror ikke du kan banke på ruta hans i et lyskryss i byen å spørre om du kan få sitte på:D:D

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

 

Tja.. Spør Bruno Arntsen om det. Han er bare 6X Norgesmester i rally ;). Han vil definitivt si forhjuldstrekk. Han kjørte jo (unnskyld ordet :D) Ræ*a ut av bakhjuldstrekkere når han hadde forhjuldstrekk :eek: . Men det er som du sier: Smak og behag ;)

 

Skulle likt å sett en framhjulsdreven F1 bil.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

Skulle likt å sett en framhjulsdreven F1 bil.

Skulle likt å sett noen her håndtert en F1 bil...

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt så mye rått akkuratt. Men det råeste jeg har kjørt er vel familien sin 2003 modell nissan x-trail. 116 diesel hester med turbo. Går ganske bra. Føles som om den bare går bedre og bedre jo brattere bakkene blir. Råeste på to hjul er vel en honda cbr 1000 F. 130 hester. Gikk ålreit det også. Var 16 da jeg prøvde den. Verste jeg har sitti på med var en eller annen mercedes som var JÆVLI dyr. Veit ikke hvilken modell siden det ikke sto bakpå, og jeg gadd ikke spørre heller, men den var ganske digg for å si det sånn. Når han ga gass merka jeg nesten ikke at den dro avgårde, var omtrent som om bilen sto stille og veien bare passerte oss på sidene. Turtallet var sjelden oppi mer enn 2000 rpm. Sikkert V12 eller noe under panseret på den. Dvd og slikt stæsj var også på plass så klart.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

sikkert ikke umulig..jeg har sett formel 1 bil med plass til 3 stk...1 forran og to ved siden bak. sykt

 

Var ikke sak om det var mulig eller ei, saken var en framhjulsdreven F1 bil som var konkuranse dyktig mot en bakhjulsdreven F1 bil.

Når det hjelder F1 bil med plass til 3 stk så var vel det Arrowos sin "show" bil.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råe biler jeg har sett:

 

Pagani Zonda

Bugatti Veyron 16/4 (1001hk!)

Suzuki GSX-R/4 (toseter med hayabusa-motoren)

4 Forskjellige Skyline R33

Hummer (den schvære)

Ferrari Enzo

Maybach'en

Mercedes SL-55AMG

Opel Eco Speedster (så lav som det er mulig å få en bil..)

Lamborghini Diablo

Diverse Bentley'er

VW Phaeton

Aston Martin Vanquish (tror jeg..)

 

Kommer ikke på flere i farten :D

Skikkelig kos med bilutstilling.. Legger ut noen bilder av det jeg så.

Først Veyron'en:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår