son95 Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 hei skal kjøpe bil når jeg blir 17år er snart 16 så har god tid å tenke på. men skal kjøpe når jeg er 17år så jeg har tid til å montere anlleg i den osv men vilken bil? synes 4x4 er artigst på vinteren og baktrekk på sommeren er det noe tøft og kjøre fram trekk? :P men det er det at jeg ikke finner noen biler jeg liker for det er ikke noe styling til dem har sedd på nissan laurel, micra:P,almera og Mitsubitshi lancer 4x4 ikke evo og bmw 3-serie også Mercedes e-klass men finner ikke ut vilken bil. en kompis masser om at jeg må kjøpe bmw men mamma og pappa sier japse biler med fram trekk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 tøft og kjøre framtrekk? må det være tøft? 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 ja selfølgelig æ hate å kjøre rett fram der kor det ikkje fines biler der man kan slenge å hærje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Førstegangsbil ? Hør på foreldra dine. Japansk som trekker på framhjula. Greit og starte med en enkel og driftsikker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 men det er jo ikke noe serlig med motor i en almera foreksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 men det er jo ikke noe serlig med motor i en almera foreksempel Nå trenger ikke du nødvendigvis så mye motor heller. Bedre å kjøpe en fornuftig førstegangsbil og heller kjøpe en litt sprekere bil når du har lært å håndtere bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 enig. og skal du på død og liv ha bakhjulstrekk så kjøp ein gammel volvo, mercedes eller sierra ;) Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 hahah! for en type;D 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hør på de med fornuften i behold! Svogern min kjøpte seg Golf VR6 til førstebil. Kræsja den en gang og ødela fronten. Kjøpte seg så styling til 17 000 og hellakkerte bilen som ble kondemnert etter noen uker. 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 første bilene bør alltid være noe gammalt ræl med lite hester....man må lære seg og kjøre før man skaffer seg noe ville greier med masse gamp.... 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Kjøp deg en gammel Civic! Lettkjørt,skuddsikker motor, og skal du pakke på nå jalla plast, så får du kjøpt det å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hør på mamma&pappa og les litt i alle de andre trådene dine. ;) Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 ja vet jeg har lakt ut flere tråder med det samme. men gidder ikke hente dem fram det som e det e at æ e sån perfeksjonist så det e litt sån med feil og mangler som blir rettet så den må være enkel og skru på å ikke stygg heller når den er org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvis du ikke klarer å holde deg til en tråd så slett de andre, og prøv å unngå dialekt for det kan være vanskeligt å forstå. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Kjøp dej en Opel Omega b V6! skal ikke mye til for å få vekk bestefarpreget heller! 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg