son95 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 er ikke helt sikker på om jeg får kjøpe opel men fine biler er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 vi har en ganske fin nissan almera n15 1.4l som jeg kan få overta men det som er at jeg får ikke gjort noe med den når jeg blir 17 for da bruker enda mamma den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 ikke prøv å¨ha alt på en gang da, styling bakhjulstrekk og vinterskjøring... lukter knekt og sprukket styling lang vei. eg kjører overstyla civic VTI på sommeren og for øyblikket en mersje 190e på vinterstid. funker veldig fint, eneste er noe dritt å sitte å vente på sommeren =P og skal du ha bil med styling, kjøp ferdigstyla ellers ryker penga veldig fort.... 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 (endret) Dette er ein veldig generell "hvilken bil skal jeg ha som førstebil"-tråd, og det er nok av desse her på forumet. Ver vennlig, og bruk søke-funksjonen her på forumet, og ver så snill, og bruk mest mogleg korrekt skriftmål. :) Takk. :) Edit: Til alle dere som skal kjøpe første-bil, ein veldig fin tråd. Endret Februar 9, 2011 av Papi. La til link. Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg