320cab Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hvordan får man av speedometer-viserne/nålene??? Er de bare til å dra rett av? Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 tror det, bruk et skrujern på å bende opp så ser du om de bare er dytta rett på. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hvor får man kjøpt noen andre skiver? De jeg satte på var billigdrit fra bmwspes.. bare sånn man klistret over.. ble bra da.. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 behagelig med hvite instrument skiver ja... har hatt det selv i snart 1 år... men kunne godt tenkt meg røde nåler... hvor skaffer jeg det? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Azzido-325i behagelig med hvite instrument skiver ja... har hatt det selv i snart 1 år... men kunne godt tenkt meg røde nåler... hvor skaffer jeg det? =) [/QUOT Bare bruk den røde neglelakken til dama di, da blir d nok bra Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 hehe, må nå i tilfelle bli en x dame men... men vil jo ha noe ferdig fra fabrikk liksom Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan_bmw325 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Noen som har bytta instrumentskiver på e30 før her? Er det samme som å bytte på e36? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php -Bmwccn- Mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg