Henrik_H Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Jeg lurer på hvordan man får av instrumentpanelet på einsern min? (er foreløpig litt amatør skjønner dere, prøver å lære litt!) hehe.. ;) Har prøvd masse rart men får det ikke av!? for det første har lyset gått i instrumentpanelet + at jeg har lyst å sette på ny fet folie! Noen forslag?? noen som vet hvor se selger fete, og ikke alt for dyre folier?? Takk Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Er ikke så vanskelig å få ut intrumentpanelet i golfen. Har gjort det et par ganger nå, men brukte ikke så lang tid første gang heller. Ta av den delen som går rundt intrumentene, cd-spiller og knottene som er til varmeapparatet. Knottene til varmeapparatet drar du bare ut. Sitter noen skruer rund omkring. Ikke så vanskelig å finne de. Når dette er av så er det bare 2 skruer og en kontakt. Kan være en fordel å ta av rattet også, men det går uten å gjøre det. Vær litt forsiktig med bryterne. Har klart å ødelegge 2 stykker når jeg skulle ha ut speedometet. Er ikke så vanskelig å få tak i nye, men det er jævli mye greiere å la være å ødelegge de som sitter der :) Dashbordet i Golf 1 er ganske enkelt. Ikke noe hokkus-pokkus å få ut noe der. Med litt innsats kan du bytte hele dashbordet på en time... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Med andre ord; Er det ganske enkelt å bytte dash til golf 2-dash?? eller trengs det mye modding til? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Henrik_H Med andre ord; Er det ganske enkelt å bytte dash til golf 2-dash?? eller trengs det mye modding til? Må vel litt modding til for å få inn 2-er dash, men du kan fort bytte til GTi-dash fra golf 1 f. eks. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Henrik_H Med andre ord; Er det ganske enkelt å bytte dash til golf 2-dash?? eller trengs det mye modding til? Går bra skifte til golf 2, bare tilpasse litt her og der =o) Må tilpasse luftkanalene littegrann. daga Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg