Gå til innhold

lik farge på hele bilen

Ranger emnet

boogeiman

Anbefalte innlegg

La det være sagt at å gå fra sort fanger til hvit fanger i photoshop, og få fargen til å stemme overens med resten av bilen er svært vanskelig. I og med at jeg er nokså fersk i gamet, så var dette det beste jeg fikk til. Tok på meg oppgaven, for treningens skyld.

Mazda%20323_750.jpg

Når det gjelder det å hellakkere bilen, så synes jeg det vil, med mindre du er lakkerer, være svært mye penger brukt på en bil som er lite verdt.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det å hellakkere bilen, så synes jeg det vil, med mindre du er lakkerer, være svært mye penger brukt på en bil som er lite verdt.

Hvordan bil han vil legge penger i får vel være hans greie..? Ikke alle vil kjøre nyere VAG..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det bare i Haugesund du kan få lakka biler til 15-17 000kr? folk snakke om 30-40 000kr for lakkering, men det må verr me spesial lakk..?

Sånn så på hans bil bruker du bare hvit lastebil lakk, den e billigere å tjukkere enn vanlig lakk. Nei, det blir ikke like fint kanskje men det ser du ikkje så lenge den ska verr hvit :) Pluss hvis du spør et par lakkerere om de kunne tenke seg å gjøre det svart + at du hjelper til med pussing og maskering, så vil jo prisen dette ennå mer...

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var litt morro det her, skal du få en til.

Mazda_323_stylet.jpg

Når det gjelder prisen for omlakkering, så er det jo snakk om vanlig billakk, og gjerne metallic. Lastebillakk og slik aner jeg ikke priser på. Det er selvsagt mulig å få lakkering rimeligere om man f.eks. tar det gjennom en kompiss eller lignende. Tas det gjennom et normalt lakkeringsverksted, så kommer det fort på 30 000.

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvem som bruker metallic lakk for å lakke en bil hvit? Bruker som regel vanlig base lakk då...?

Og som regel så kan du spør de om å få verr me å gjør mesteparten av pusse jobben sjøl, då får du en del rabbater..

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye hvite biler er alle metallic hvit. I alle fall de som ser veldig hvite ut. Gammel hvit, ser litt mer billig ut (gjerne litt offwhite), og mange valgte den fargen, siden den også var noen kroner rimeligere enn andre farger. Sånn varebilhvit er ikke noe pent på en personbil. Det er klart det er mulig å få det billig, men da ser det også billig ut.

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var ekstrem. Liker ikke slike fangere selv, men det var bare en jeg kom over på en RX-7, så da peiste jeg den på for å se hvordan det ble. Min smak er nok mer slik jeg har moddet den gule Leon' jeg har i signaturen. Mer "ekstremt" enn det, blir for mye for min smak, men kjekt å style i Photoshop.

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider