Håkon Berg Gunnarson Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Godag, godtfolk! 19 år gammal mercedeseigar, og etterkvart entusiast her. Ein av mine hobbyar er å teikne forskjellige ting, og mest interessangt for dette forum, bilar. Dette er to litt i overkant fullsize utgaver av nåken retroinspirerte Mercedesar, inspirert av W108/111 og Ocean Drive konseptet frå 2007, samt CLS litegranne. Håpar dei fell i smak! Med Rolls Royce inpirert lakkering.. Coupéutgåva: Siter Mercedes Benz E200 - 2000 Lincoln Continental "Kennedy Limousine" 1965, 7,5 Volkswagen Multivan TDI T4 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Har du lagt disse fra skratsj? me tegnebrett då eller? Va utroli bra, ser nesten ut som protorype tegninger rett ifra mercedes.. likte cupe'en ;) Eneste eg ikkje likte helt men så eg ser blir mer å mer normalt (bla. opel) e at rutene e dradd så langt opp på taket...(front å bak) Akkurat så bilen mister litt av det tøffe uttryket sitt då.. Men utroli bra tegna :) send inn en kopi til mercedes å se hva de sier :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Berg Gunnarson Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Hei, og takk! Det med taket har eg igrunn ikkje tenkt på, blant dei meir tilfeldige valga eg har gjort på tegninga.. Er ein 3D modell frå SketchUp, gratisprogram frå Google, basert på eitpar blyantskisser. Siter Mercedes Benz E200 - 2000 Lincoln Continental "Kennedy Limousine" 1965, 7,5 Volkswagen Multivan TDI T4 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 WOW! Så utrolig tøft! Fortsett med detta! Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Veldig bra laget, du har skills :) og pent design, jeg synes coupè ble litt i det legste laget, også kan jeg ikke helt si jeg synes noe om de miljøvennlige v12 da hehe, sikekrt rått og kjøre, men men... Lag flere :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Veldig bra! :D Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg