Saxhaug Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Har en A6 1,9TDI (110hk) som jeg vurderer å få senka. Ser på http://www.norskbildelsenter.no og finner et sett Weitec 35mm senkefjærer som skal passe til min bil. Så over til det jeg lurer på. Er det noen som har prøvd ut disse weitec fjærene før og har ris/ros til denne typen? Og er det nødvendig å bytte fjærbeinslager og støtdempere når jeg skal senke, eller er det bare et "salgstriks"? På forhånd, takk! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Du trenger vel ikek å bytte langre om du ikke må pga slitasje men sikkert greit å gjøre når først alle deler er utdemontert, jeg har solgt et par sliek weitec sett og til de bilene så stemte ikke spesifikasjonene fra leverandør, bilen ble ikke senket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxhaug Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Ok, takk for svar! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxhaug Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Forresten, fikk du skaffet noen som stemte? Har du link til hvor det evt. selges slike fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg