Gå til innhold

Tråden om min 320i E36

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Ja, da ble det bil på meg.. En 320i som har gått 160000, og som er en 92 modell.. Bilen er helt standard, med elektriske ruter, men ikke kjørekomputer.. Tilnærmet strøken utvendig, og 100% innvendig..

16" femeiket sommerfelger har jeg, men vurderer 17-18" etter hvert :D

Planene for bilen er vel senking, hvite blinkere, øyeskygger og annen styling, men vet bare ikke hva jeg har penger til enda..

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

7.jpg

Unnskyld kvaliteten på bildene, men de ble tatt med digitalt videokamera, som ikke er all verden på stillbilder :D

Flere bilder kommer etter hvert som forandringer skjer..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer thumpsup

Fin bil, og blir enda penere med hviteblinkere, moderat senking og 17/18 tommere. M3 styling hadde heller ikke vært dumt.

Edit: Om du ikke kjøper styling, husk å få lakkert fangerne og kanalene, det blir enormt mye mer gjenomført.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, planen er å lakkere fangere og kanaler, men hva tror dere prisen blir på dette?

Denne fangeren mangler også tåkelys, men det er hull til dette, så det blir seff montert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare være sekser da det først var bmw.. En kamerat av meg har en 316 E36, og det syns jeg ikke er mye å skryte av :D

Gåen kamaksling er det også i den, noe som ikke var helt uventet.. Har hørt att de med sekser er mer slitesterke, og det stemmer vel.. Denne har i allefall blitt tatt god vare på, og det merkes :)

Hadde det ikke vært så dårlig kvalitet på bildene, kunne dere fått redigert noen av dem, men det blir jo ikke akuratt bra uansett.. Om noen alikvel vil prøve seg, så er jo det fint :)

Takker for respons så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis..

Sekseren er rimelig slitesterk så vidt jeg vet ja, tror ikke du klarer å drepe den du..

Lykke til

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

ja, planen er å lakkere fangere og kanaler, men hva tror dere prisen blir på dette?

Denne fangeren mangler også tåkelys, men det er hull til dette, så det blir seff montert..

Har ikke hørt rundt så veldig mange steder, men på min skulle de ha 4000,-...

Dette var da med mva... Finner sikkert bedre tilbud hvis du tar noen telefoner...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Oppdateringer på bilen:

Bestilt noe småtteri..

- Hvite blink foran

- Spredere

- Øyeskygger

- Sotingspray

- Fjernet 320i merket :)

Ja, vet hva dere tenker med sotesprayen, men det er en grønn bil, noe som kler sotet baklamper til en viss grad, og det er kun midlertidlig.. Skal tone ned baklampene så vidt det er, ikkeno overkill.. Har rett og slett ikke penger til m3 look lamper nå, som jeg har tenkt å skaffe meg senere i sommer..

Bilder kommer for de som er intresserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men har planer om å bygge om til 325, da jeg har ett bra tilbud på denne motoren, som ikke har gått langt..

Blir helt klart mer mods :)

har tilbud på 3000kr for lakking..

Vet ikke enda, prøve å få tak i billigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aleks104

Vet du om det er mye ombygging for å sette inn en 320i motor i en 318is?? Ev hvor mye skal du ha for den motoren om du skal selge den??

320 går dårligere en 318is!!men lyden er mye penere da:D

flasher:jeg har en del brukt styling til sedan hvis du skulle være intr.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider