Gå til innhold

Generell prat. Prat om alt mulig

Ranger emnet

_MDS_

Anbefalte innlegg

hahah! morro med kvinnfolk! Det er bare EN ting i hele huset JEG bestemmer, hjemmekinoen!

hente nye høytalere til stua i dag, satte de gamle bakerst i rommet som surround...ho kommer hjem med det missfornøyde trynet og spør om de virkelig skal stå der...HAHAHA

Er det bare jeg som syns at det burde vært lov til å låse inn dama si, for så å ta henne ut igjen ved behov?

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle virkelig ønske det ikke var 10minus ute da det ser ut som om jeg har kjørt gjennom en salt fabrikk :confused:

Begynner å bli ivrig på å vaske bilen jeg og. Er ikke akkurat bra for en bil å kjøre i saltlake omtrent hver dag, spesielt synd er det når det ikke er noe krokan fra før...

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli ivrig på å vaske bilen jeg og. Er ikke akkurat bra for en bil å kjøre i saltlake omtrent hver dag, spesielt synd er det når det ikke er noe krokan fra før...

Nei det er ikke bra i det hele tatt. Veisalt er noe dritt. Håper det blir varmere i lufta snart så det blir mulig å vaske bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så forbanna lei dette saltet! for 5 år siden klarte vi oss UTMERKET uten salt her oppi dalen.... nå salter de faenmg i -10 når det snør...skandale

Helt enig her.. kjører med L nå jeg.. jobber litt avsides, og mens jeg var på jobb kom det en god mengde snø. Dette ble brøyta med traktor uten salting, og når jeg skulle hjem var det en herlig følelse. Kjørte forsiktig, la den litt brei rundtforbi og koste meg over usalta vei. Kommer opp på E39 og videre mot "byen" og da er det selvfølgelig brun/svart snø med en gang og slusj som du seiler på bortover.. Hva med å brøyte skikkelig før de absolutt skal salte?

Men det som irriterer meg mest er det jeg hørte fra farmor. Hun lå bak saltebilen i 3 mil. Det var kaldt, men TØRR veibane. Tror du ikke lastebilen øste på med salt hele veien mens hu lå bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider