commodus Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Vat på vei oppover dalen i stad, kom rundt en veldig krapp sving i rundt 60km/t da jeg plutselig oppdagen en DUST i en xc90 som hadde bestemt seg for og stoppe rett rundt svingen, MIDT i veien PÅ vinterføre! og med lastebil i mot var det bare ett valg:D ut i grøfta så snøen føyk:D morro... Godt at risa akkurat var og brøytet i nærheten så han fikk skudd meg uta;D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Hatt noen stygge opplevelser oppi der selv på sommerføre jeg, verste var vel når en tysker i bobil bestemte seg for å kjøre forbi en syklist rett før en sving han ikke hadde overiskt over, rundt kom jeg med en Volvo FH12 fullastet asfaltsemi. Tyskeren forsvant, syklisten var vel mere skremt enn meg. Kjørte asfalt fra bykle til bygland en del av sommeren :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 ja det er MYE skummelt oppover denne veien, utrolig det går så godt som det gjør... alle de hovden turistene osm absolut må være førstemann opp i leiebilen sin... ser mye fælt på vei til jobb nesten vær dag vinterstid! Det er en grunn til at gruppa åsmund åmli band har en sang som heter, påskeRally på riksvei 9.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Det som nesten er det skumleste er hvor bra deler av veien er, mot hvor elendig andre deler er. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1982 Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 (endret) Ja, andre bilistene kan ikke alltid være til å stole på! Endret Februar 14, 2011 av Viking067 Edit: webadresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Tror han i XC90'en tenkte det samme om deg ;) Om den svingen er veldig krapp som du skriver, er det ikka da noe i overkant å ligge i 60 km/t i denne? På vinterføre. Da jeg tok lappen så het det seg at man ikke skulle kjøre fortere enn at man klarte å stoppe på halve den distansen man hadde oversikt over. Men når det er sagt, jeg er nok ikke så mye bedre enn deg ;) Vat på vei oppover dalen i stad, kom rundt en veldig krapp sving i rundt 60km/t da jeg plutselig oppdagen en DUST i en xc90 som hadde bestemt seg for og stoppe rett rundt svingen, MIDT i veien PÅ vinterføre! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Det farligste jeg vet om er de forbanna kikkerne som bremser opp for å stirre på spennende ting, eksempelvis på biler som har kjørt av veien og annet snadder for kikkerjævler. Husker godt at jeg kom kjørende rundt en sving på ringveien rett ved ulvensplitten i Oslo. Der sto det f***meg to biler stille midt på motorveien (strengt talt flerfeltsvei) i 80-sonen og stirret på en lastebil som hadde veltet i andre kjøreretningen. Det fristet å dundre inn i en av dem for å gi dem en lærepenge, men jeg nøyde meg med å sneie dem i det tilknyttede avkjøringsfeltet, tute og gi fingern. Tror de forstod hva jeg mente. F*** jeg hater kikkere.... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Det farligste jeg vet om er de forbanna kikkerne som bremser opp for å stirre på spennende ting, eksempelvis på biler som har kjørt av veien og annet snadder for kikkerjævler. Husker godt at jeg kom kjørende rundt en sving på ringveien rett ved ulvensplitten i Oslo. Der sto det f***meg to biler stille midt på motorveien (strengt talt flerfeltsvei) i 80-sonen og stirret på en lastebil som hadde veltet i andre kjøreretningen. Det fristet å dundre inn i en av dem for å gi dem en lærepenge, men jeg nøyde meg med å sneie dem i det tilknyttede avkjøringsfeltet, tute og gi fingern. Tror de forstod hva jeg mente. F*** jeg hater kikkere.... om vi hadde sluppet bonustap og egenandel på forsikringen så hadde det nok vært mange som hadde kræsjs i folk for å gi dem en lærepenge... men er veldig fristende å gjøre det på jobb da =P Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg