jørn bergflødt Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Noen som veit om noen som forhaldler chrome speilhus til A4 98?? Og er det forskjellige typer a disse? Noen til å lime på oxo deklsel på,en måte?? Veit at in pro og lumma fører disse. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Tenker du på de som skal limes utenpå de du alt har? Eller at du skal bytte ut hele "driden"? Kamerat av meg prøvde å lakke sine i chrome, det anbefales hvertfall ikke. Det endte med å bli lysegrått... stygt ble det ikke. men ikke akkurat chrome heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Jeg selger disse fra "In-pro"! Skikkelige saker. Til å bytte ut hele speilhuset. ikke no lime-på-tull. Nytt: 1400,- Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by KingB Jeg selger disse fra "In-pro"! Skikkelige saker. Til å bytte ut hele speilhuset. ikke no lime-på-tull. Nytt: 1400,- dette er vel abs plast detaljer? Jeg gikk for hele pakka, med ekte audi Chrom aluminium speil.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by KingB Jeg selger disse fra "In-pro"! Skikkelige saker. Til å bytte ut hele speilhuset. ikke no lime-på-tull. Nytt: 1400,- Solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 KingB er disse med et lite speil på passasjer siden eller? Driver du butikk lissom? Har litt lite m spenn nå men hadde tenkt å ordne det før sommeren iallefall.. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 NoLimit jeg har en kamerat som jobbersom lakkerer, og var nede hos han i dag og prøver noen prøver på chrome lakk de hadde der,og jeg eller vi begge syntes det så bra ut. Hadde flere type da, og mulig kameraten din fikk en dårlig type lissom. For var noen som blei veldi grå lissom ikke blank. Så tteenkete vi skulle prøve faktisk, blir det ikke bra er det jo bare å lakke tilbake til normal.. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by jørn bergflødt NoLimit jeg har en kamerat som jobbersom lakkerer, og var nede hos han i dag og prøver noen prøver på chrome lakk de hadde der,og jeg eller vi begge syntes det så bra ut. Hadde flere type da, og mulig kameraten din fikk en dårlig type lissom. For var noen som blei veldi grå lissom ikke blank. Så tteenkete vi skulle prøve faktisk, blir det ikke bra er det jo bare å lakke tilbake til normal.. Legg ut et bilde da du har gjort det da. :) Spent.. lyst til å gjøre dette selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Driver b.l.a. med salg av styling og bilting ja. Dette er typen med lite speilhus på passasjersiden ja. Har disse speilhusene selv på min Golf 4. Meget blanke og bra finish! Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Delelageret hos Møller Ryen selger InPro speilhus til Audi/VW. De tar 1120,- for dem om husker riktig. Er du medlem av VW Audi Club Norwegen gir de deg som regel ytterligere rabatt om du spør pent. Detter er som nevnt ABS-plast. God passform og svært bra utseende. Det er hele speilhuset, ikke slik tåpelige deksler som Kamei har. Har dem på min, ser lekkert ut :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiboy Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Er det prisen for begge sider eller bare en??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Audiboy Er det prisen for begge sider eller bare en??? helt sikkert pr par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Prisen er for et par ja. Sjekket på esken min nå, kr 1190,- stod det som veiledende. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg