MUNKORAMA Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 har golf boka-gjør det själv, men skjønner ikke en dritt. Har satt i en 8v gtimotor, hvor jeg bruker ledningsnettet fra 1,8 forgasser motoren og forgasseren men innsug istedenfor injektion. har skrudd alt sammen og har den i bilen. det virker som det er en tenningsfeil, og jeg vet ikke hvordan jeg skal stille fordeleren. har satt alle regreim hjul riktig. Noen som kan fortelle meg dette på en enkel måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Det er et hakk i fordeleren og et hakk i blokka. disse skal peke mot hverandre. Rotoren skal også stå der. Om alt er stilt inn rett så står Rotoren slik at den tenner syl. 1 når motoren er på TDC. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 man får ikke fordeleren ordentlig nedi blokka, hvis ikke hakke i fordeleren treffer blokkens hakk. har gjort det du sa der. når jeg prøver å starte motoren kommer det grå røyk opp av gasseren i blandt med et trykk. når jeg får litt start er den lav på turtall og dør etter ca. 5 sek. vet du fortsatt hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Er register reimen rett på ? Om de ikke har satt den såkalte aggregat akselen på rett sted i forhold til de andre ( på reg reim ) så stemmer det heller ikke at fordeler skal være mot dette hakket. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 skal a satt alt riktig.. det øverste ligger i kant med topplokket og blokka, det nederste ligger på pilen på plastdekselet, og fordeler hjulet ligger i kant med merket til det nederste hjulet. er ikke det riktig a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Kammakslingen har et merke på innsiden - dette skal stå ved toppdeksel kant ( fremme ) De to andre hulene skal stå med merkene mot hverandre. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg