springbrett Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Peugeot 106 rallye er det noe bil å ha? Noen som har testet en og har noe positivt/negativt om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Det er vel en undervurdert "go-kart", som går bra, og ligger godt på veien. Overrasker nok mange såkalte grombiler ved litt aktiv kjøring. Forrige bilen min var en 106 GTi. Morsom bil, og hadde ingen problemer med den. Det var riktignok 120 hk 16v, men den veier jo litt mer enn 105hk 8v'en... Er en post som går på akkurat det med Rallyen på peugeotklubb.no sitt forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Aazzy Det er vel en undervurdert "go-kart", som går bra, og ligger godt på veien. Overrasker nok mange såkalte grombiler ved litt aktiv kjøring. Forrige bilen min var en 106 GTi. Morsom bil, og hadde ingen problemer med den. Det var riktignok 120 hk 16v, men den veier jo litt mer enn 105hk 8v'en... Er en post som går på akkurat det med Rallyen på peugeotklubb.no sitt forum. Har fått intrykk av at rallye'en har bare 75hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hva slags modell snakker vi om her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 jeg skal kjøpe meg rallye snart. artige biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Aazzy Hva slags modell snakker vi om her? Hvor mange rallye versjoner finnest det? De jeg har funnet på mobile.de viser 75hk. Hva er slagvolumet på disse motorene? Synest 75 hk var litt lite, kunne tenkt meg i overkant av 100hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106rallye Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Peugeot 106 rallye er en knall bil til en god penge! Mange jeg har lekt meg med som forventer å kjøre fra meg:) Er jo en bil på bare 900 kg og org 105 hk i en 1,6 l 8v motor. holdt da meg så så etter en BMW 325:cool: Men kanskje han å var litt bad til å kjøre å:op Med filter å litt eksos uten motstand å en trim potte,så hjelper det sikkert på litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106rallye Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Og foresten.. finnes jo bare en "rallye" type.. 105hk 1.6L 8v så kommer jo gti`n etter der, med 120 hk 16 v, men finnes gammle rallye på 1.3L kanskje det er den med 75 hk!?from 90 til 94 tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by 106rallye Og foresten.. finnes jo bare en "rallye" type.. 105hk 1.6L 8v så kommer jo gti`n etter der, med 120 hk 16 v, men finnes gammle rallye på 1.3L kanskje det er den med 75 hk!?from 90 til 94 tror jeg. Link til en rallye på mobile.de Dette er en 97 mod med bare 75 hk.. Ellers har jeg ikke funnet noen rallye'er i tyskland med mer en 75hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by springbrett Link til en rallye på mobile.de Dette er en 97 mod med bare 75 hk.. Ellers har jeg ikke funnet noen rallye'er i tyskland med mer en 75hk.. hm det er sprøtt. tror det sitter 103hk originalt. går visst som ei jævla kule. bilen veier jo 860kg så! masse trimmingsmuligheter. eksos, filter, kam, osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Sjekk Hi-speed om Peugeot info. Danske elsker Peugeot, og det er masse bilder og fakta + et eget forum på den siden. Kjempefin side!! Der står det om to modeller: Den første med 1,3 og 100 hk (->95) Den andre med 1,6 og 103 hk (96->) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg