da9el Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 det er ser lovende ut.. se video "] gleder meg masse "] syns det meste ser meget bra ut..jeg er vel en av di få som likte det første shift Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Mye er hvertfall gjort for å forbedre, spesiellt innen drifting :) mye utstyr som felger styling og mye kule biler. Er en del lesestoff på speedhunters som jo drives av N4S utviklere. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 jepp..fant ikke mye bilder og video av det men me tanke på grafikk.skade osv så ser det jo helt rått ut.men der vil jeg si att ea har vert et skritt forran lenge..likte sykt godt den helmet cam fra inni bilen :) visst kjørefysikk er noe i nerheten av forza har du en ny vinner i stua mi.. syns shift 1 var mere levende enn forza også Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Likte ikke kjørefølelsen på Shift, var helt håpløst med håndkontroller. Men har de klart å fikse på det i Shift 2 så er det nok et spill jeg kommer til å skaffe meg. Håper også at det har blitt gjort noe med banene, synes flere av de var dårlig gjengitt i Shift. Silverstone for eks. kjørte jeg 3 eller 4 fuller runder på før jeg faktisk kjente igjen banen, Ringen var alt for flat, den er jo bratt som et uvær på mange steder, men fikk ikke den følelsen på Shift. Kommer nok til å bli "try before you buy" for min del. Videoene ser helt rå ut, enda det ferdige produktet blir like rått på alle mulige måter. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Ser fram til dette ja. Kom aldri skikkelig i gang med eneren, så jeg testa det litt på PC for noen dager siden. Dessverre er det en enorm styreforsinkelse som gjør spillet ubrukelig med joypad. Virker bedre med ratt, men skulle gjerne kunnet ligge på sofaen og kjøre. ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 "] gled meg grooovt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Motorbytte e tilgjengelig.. alle mazdamodeller kan ha 3rotors wankel :) ae86 kun få supra motor osv osv.. syns det her ser sykt låvanes ut ja Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ser unektelig rått ut ja... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Det ser bra ut ja, men jeg kommer ikke til å kjøpe det. Har rett og slett ikke tid :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg