Kiein Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Har seg sånn at jeg mista nøklene mine til 190'en .. Bestillte nye nøkler, men det viste seg at tenninga har vært byttet tidligere så den nøkkelen jeg fikk passet bare til dørene.. Så tenkte jeg ville tjuvkoble tenninga slik at jeg bare kan bruke et skrujern eller noe til å ta av og på tenninga med ... Noen som vet hvordan dette gjøres enklest mulig ? Kan vel også nevne at rattlåsen er på nå hvis det gjør ting mer komplisert På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 fin ei pipe som passer akkurat på over tenningslåsen når du har tatt av deksler og knekk den av med en forlenger eller noe. eller et stål rør med riktig innerdiameter i forhold til yterdiameteren på låsen og knek den av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 er da det er kjekt å ha en ekstra nøkkel :) men det greieste er nok da å bytte hele tenningslåsen :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiein Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Er ikke helt med på det du sier der Jan Erik .. Hadde satt meget stor pris på litt mer detaljert svar :) Ja er nå man savner reservenøkkelen .. Bilden synger på siste verset så tror ikke jeg gidder å koste på den ny tenning rett og slett ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 demonter modulen frå tenningslåsen og tut og kjøyr, og bestill ny tenningslås... Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Slutt å stjel biler, kjøp dem istedet. Disse bilene får man opp, men det er ikke bare lett, men er skeptisk til å forklare fremmede hvordan åpne tenningslåsen uten nøkkel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiein Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Skjønner det .. Er vel umulig for meg å overbevise deg om at det er min egen bil .. Sikkert ikke lurt uansett å legge ut slik info på nettet, så spør bare noen venner om kanskje de har råd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Skjønner ikkje heilt problemet med og forklare det eg.... Dei som vil ha bilen tar bilen uten problem. Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 JEg kan gå god for Kiein, har kjent gutten i flere år å kan sverge på at det er hans bil! Han har fiksa det nå btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg