Auda Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 (endret) Tenkte det var på tide å lage en ny tråd om bilen min. Det blir noen grove hopp fra jeg henta den i Bergen for et drøyt år siden, til idag. Slik så den ut da. :) Endret Juni 19, 2011 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Så hev vi bilen i lakkboksen. D ble den slik etter hvert. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Skal hive bilen enda en tur i lakkboksen. men før det skal rails fra taket fjernes, og de midtre dørlistene cleanes. I mellomtiden, skal bilen få montert en god del snacks jeg har bestilt og kjøpt i det siste. Blandt annet dette: og ikke minst felgene jeg kjøpte for en ukes tid siden. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Det kommer noen pakker til. De inneholder nye frontlykter, nye sorte grøftelys, tiptronicservice-kit og noen andre småting. Har også montert noen sorte led baklys som passer bilen veldig bra. men de skal sotes litt, da jeg ikke liker det lyse feltet der ryggelys og blinklyspæra er. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Felgene er kommet til Sverige, og den siste andre pakken med diverse ting forlot tollen i Norge idag. Herlig. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Du kunne ikke vurdert en annen farge da? men flott bil da :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Annen farge på bilen?? Er nok matt svart som gjelder her ja gitt. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Kom et par pakker på døren idag gitt. :D De har fått plass i køyesenga til ungene. De får sove på sofaen! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Svart matt er utrolig kult. Jeg så en RS4 som var "foilet" og bedre lakk konservering skal man lete lenge etter :) Man slipper polering ..hehe Uansett flott bil :) ps. håper ungene for sove om natta nå som de har "mistet" sengeplassen..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Tusen takk! :) Denne er ikke foliert, men lakkert gitt. Blir gjort en haug framover nå. Har allerede fått lakkert inni dørsider og inni motorrom og under panser. Gadd ikke det i fjor. Rails fosvinner strax, samt cleaning av de midtre dørlistene. Fått meg ny bakruteplugg og, da den forrige ikke var så særlig pen. Er en slik de har på Gecleant.de. Kjøpt av Polardego her på forumet(Håkon Sandberg/Parts and retards) Passer perfekt. Til helgen får registeret en overhaling. Dragrace regreim, alle hjul strammere, vannpumpe med metallimpeller osv samt pakninger blir bytta ut. Skal også ta en tip service på kassa med nye filter, pakninger og plugger. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Har også for få minutter siden bestilt meg bunnplate til å ha under motoren i 2 mm stål. Tipper det beskytter bunnpanna litt bedre enn den plastikklefsa som henger der fra før. Bestilte og kjøpte meg noen nye speil i samme slengen. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Enda mer pakker gitt. Redline diffoljer, Pentosin tipkasse olje, pakninger, filter, nye plugger, tennplugger, kamlås verktøy til reimskifte. 3000k 35w xenonkit til de nye grøftelysene. Og 12000k til de nye hovedlyktene. Og noe juggel jeg ikke helt hvor jeg skal plassere. Skjermen er jo lite orginalt. Forslag? :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Lite futt her gitt. Men jeg har da holdt det gående iallefall. :D Bilen fikk ny regreim, vannpumpe, termostat osv osv osv osv idag. Imorgen blir alt satt sammen, men etter kjøp av servopumpe. Den har sett sine bedre dager desverre. men godt å få det meste nytt. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wats 123 Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det ser ut som du har nok med å styre med for tiden:p Bruker du mange timer på denne servicen, og har bilen mye km? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Så langt har det gått 4 timer med 2 mann på servicen. Er cirka 2 timer med montering igjen. :) Ja uff. Er litt å henge fingra i. Ny forstilling og justerbart blir montert om litt og. Tror det blir litt av en jobb. Så fant jeg ut at passasjersiden foran hadde slitent hjullager og, så blir litt jobb med det og. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg