Gå til innhold

Min Marrakesh Brown A6 2.7 Biturbo

Ranger emnet

Auda

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal hive bilen enda en tur i lakkboksen.

men før det skal rails fra taket fjernes, og de midtre dørlistene cleanes.

I mellomtiden, skal bilen få montert en god del snacks jeg har bestilt og kjøpt i det siste.

Blandt annet dette:

DSC04548.jpg

DSC04539.jpg

DSC04578.jpg

og ikke minst felgene jeg kjøpte for en ukes tid siden. :)

futurabarnamine.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Denne er ikke foliert, men lakkert gitt.

Blir gjort en haug framover nå. Har allerede fått lakkert inni dørsider og inni motorrom og under panser.

Gadd ikke det i fjor.

Rails fosvinner strax, samt cleaning av de midtre dørlistene.

Fått meg ny bakruteplugg og, da den forrige ikke var så særlig pen. Er en slik de har på Gecleant.de. Kjøpt av Polardego her på forumet(Håkon Sandberg/Parts and retards) Passer perfekt.

Til helgen får registeret en overhaling. Dragrace regreim, alle hjul strammere, vannpumpe med metallimpeller osv samt pakninger blir bytta ut.

Skal også ta en tip service på kassa med nye filter, pakninger og plugger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer pakker gitt.

Redline diffoljer, Pentosin tipkasse olje, pakninger, filter, nye plugger, tennplugger, kamlås verktøy til reimskifte.

DSC04666.jpg

3000k 35w xenonkit til de nye grøftelysene. Og 12000k til de nye hovedlyktene.

DSC04660.jpg

DSC04662.jpg

Og noe juggel jeg ikke helt hvor jeg skal plassere. Skjermen er jo lite orginalt. Forslag? :)

DSC04776.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det gått 4 timer med 2 mann på servicen. Er cirka 2 timer med montering igjen. :)

Ja uff. Er litt å henge fingra i. Ny forstilling og justerbart blir montert om litt og. Tror det blir litt av en jobb.

Så fant jeg ut at passasjersiden foran hadde slitent hjullager og, så blir litt jobb med det og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider