Auda Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 (endret) Da er bilen endelig hjemme igjen. 6 dager uten bil ble litt mye synes jeg. :D Fant ut at jeg måtte bytte servopumpe i samme slengen da lageret i den var litt gåent. Bestilte ny fra mekonomen, men de fikk bestilt styrestag isteden av alle ting. Men idag kom servopumpa og bilen ble satt sammen igjen. Eneste dumme er at det ble sølt endel kjøleveske på radiatoren når vi kobla av ene slangen, så nå ryker det godt når jeg får litt temp gitt. Håper det gir seg om litt iallefall. Kjørt bare 2 mil med den siden vi ble ferdige ikveld. :) I helgen starter vi på litt karosseriarbeid, før vi går videre på forstilling og justerbart til neste uke. :D God helg folks. Endret Mars 11, 2011 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Henta de nye lyktene idag. Kjøpte de av Polardego her på forumet. (Parts and retards) Blir knall tror jeg. Spesielt når jeg får de enda mørkere. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Spennende prosjekt, RÅ de felgene da!! Noen flere bilder av den b7'en du kan sende meg? :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Tusen takk. Har desverre ikke bilder av den A4'n. Er det eneste bildet jeg har av den bilen. Selger av felgene la det bare ut som illustrasjon på hvordan de blir på en A4. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Digger matt sort! Hadde satt pris på flere bilder av selve bilen og interiøret om du har det da. Hvor i sørtrøndelag fikk du lakka den forresten? Og pris? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 nå har jeg lest gjennom ALLE sidene og må si meg imponert :D hahah, denne blir jo råbra :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Snart er vel alle deler byttet..hehe Sjekket opp foliering av bil og jaggu :uhhmmwhat?: tror det blir vanskelig å selge for kona..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Digger matt sort! Hadde satt pris på flere bilder av selve bilen og interiøret om du har det da. Hvor i sørtrøndelag fikk du lakka den forresten? Og pris? Fikk lakka den på jobben hos bestekameraten min. Hvor er hemmelig desverre, da privatkosejobber ikke likes så godt der. Har lite bilder av bilen egentlig. Her er et par da. Men ingen av de viser hvordan den er nå og ikke hvordan den blir om 1 mnd. :) Ingen interiørbilder desverre. Men har sorte skinnsportsstoler, og den lille navi tv'en i midtkonsollen og metall-lookalike pyntelister. nå har jeg lest gjennom ALLE sidene og må si meg imponert :D hahah, denne blir jo råbra :) Tusen takk! begynner å få troa selv. :) Snart er vel alle deler byttet..heheSjekket opp foliering av bil og jaggu :uhhmmwhat?: tror det blir vanskelig å selge for kona..hehe Er ikke mye som ikke er byttet nå nei. Foliering er for pyser. Gjør som meg og lakker! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Oh, har forresten andre baklyter på nå enn de på bildene. Sorte led baklys som ikke blir jalla på noen måte. Perfekt passform. De er fra dectane. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Fikk speil i posten idag gitt. :) De var tomme for de uten led blink, så måtte bare kjøpe de med desverre. MEN. Skal sote de så de blir helt sorte i glasset. Da blir det ikke så ille alikevel. De blir lakkert matt sort som resten. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Tja, da er prosjektet lagt på hylla for ei god stund framover. Virker som noe ble gjort veldig galt når vi gjorde reimbytte for et par uker siden... : gråter :: gråter : Lar bildet tale for seg jeg... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Auda! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wats 123 Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Håper inderlig at dette er en aprilspøk! Visst ikkje, ønske æ deg lykke tell med skruing fremover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Hehe, er nok bare en aprilspøk ja. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Du tok meg der!! :D Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg