Gå til innhold

Min Marrakesh Brown A6 2.7 Biturbo

Ranger emnet

Auda

Anbefalte innlegg

Da er bilen endelig hjemme igjen. 6 dager uten bil ble litt mye synes jeg. :D

Fant ut at jeg måtte bytte servopumpe i samme slengen da lageret i den var litt gåent.

Bestilte ny fra mekonomen, men de fikk bestilt styrestag isteden av alle ting. Men idag kom servopumpa og bilen ble satt sammen igjen.

Eneste dumme er at det ble sølt endel kjøleveske på radiatoren når vi kobla av ene slangen, så nå ryker det godt når jeg får litt temp gitt.

Håper det gir seg om litt iallefall. Kjørt bare 2 mil med den siden vi ble ferdige ikveld. :)

I helgen starter vi på litt karosseriarbeid, før vi går videre på forstilling og justerbart til neste uke. :D

God helg folks.

Endret av Auda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Digger matt sort! Hadde satt pris på flere bilder av selve bilen og interiøret om du har det da. Hvor i sørtrøndelag fikk du lakka den forresten? Og pris?

Fikk lakka den på jobben hos bestekameraten min. Hvor er hemmelig desverre, da privatkosejobber ikke likes så godt der.

Har lite bilder av bilen egentlig. Her er et par da. Men ingen av de viser hvordan den er nå og ikke hvordan den blir om 1 mnd. :)

Ingen interiørbilder desverre. Men har sorte skinnsportsstoler, og den lille navi tv'en i midtkonsollen og metall-lookalike pyntelister.

Foto0291-1.jpg?t=1300663344

DSC03184-1.jpg

DSC03468.jpg

nå har jeg lest gjennom ALLE sidene og må si meg imponert :D hahah, denne blir jo råbra :)

Tusen takk! begynner å få troa selv. :)

Snart er vel alle deler byttet..hehe

Sjekket opp foliering av bil og jaggu :uhhmmwhat?: tror det blir vanskelig å selge for kona..hehe

Er ikke mye som ikke er byttet nå nei. Foliering er for pyser. Gjør som meg og lakker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider