Audi-quattro Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 Hvor langt har skuta gått?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 Nå har den gått 217. Snart innkjørt. :) Tipkassa har gått 80k cirka. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6blb Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Du kan ikke selge fra deg råskinnet til noen andre :) Har fulgt med på denne siden første post og det jeg må si er at du VET hva du driver med ! :) Makan til a6 skal du lete lenge etter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 (endret) Tusen takk for komplimenter. Synes selv den er blitt rimelig fin ja. Ligger mange timer frustrasjon, penger og glede i denne. :) Men må nok desverre selge. Studentlivet er ikke akkurat innbringende. Får heller kjøpe noe rått når jeg er ferdig utdanna... Om 4 år. :P Kanskje S7 som kommer snart? :D Men lite interesse på bilen synes jeg. HAr bare lagt den ut her, og hintet om salg på vacn. Er vel kanskje ikke for mannen i gata. Kanskje markedet er dårlig? Aner ikke jeg. Synes selv jeg har priset den lavt. Endret August 27, 2012 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Tragisk å si det, men tror det er et lite marked for biler som dette.. uansett hvor mye som er gjort, hvor godt holdt den er osv, så er km-stand høy og deler er dyre. Dette virker avskrekkende på mange. :( Jeg gjetter at en eventuell kjøper blir å være mekaniker som kan fixe selv til en rimelig penge :) Dette må for øvrig være noe av det råeste en kan kjøpe i denne prisklassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Stemmer nok det desverre. Deler er forresten billige. Bare man ikke handler i avgifts Norge. Jeg handler fra 034 motorsport og ECS tuning samt JHM i USA. Samme produktene, 1/3 av prisen. Men å kunne å skru selv er en fordel ja. :) Om man gjør alt selv har du bolt on 600hk og oppimot 800nm pluss 6 trinns manuell kasse for 70-80 lapper. Veldig potent motor. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Sett denne hær oppe ved byåsen noen ganger :P Går på VG2 dær, Rå bil! Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 Tusen takk! Kjører forbi der ofte ja. ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Solgt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 (endret) Nei, den er trukket fra salg. Lite som skjer, så lite å oppdatere. Har nye planer, og helt ny giv, så ting kommer til å skje i 2012. :) Blir ny front, cleaning av rumpa på bilen, og nytt oppsett til neste vinter. Handler komplett drivlinje fra 2.5 tdi i januar nå. 6 Trinns 01e blir nok litt morsommere enn den jævla tiptronicen. Endret August 27, 2012 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Passer manuelkassen fra 2,5TDI? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Ja, om ikke hadde jeg ikke planlagt å kjøpe det. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hehe, sant nok. Passer svinghjul å slikt også? Greit å vite om kassen min skulle kvelde en dag. Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Det vet jeg faktisk ikke. Jeg skal handle clutch og svinghjulskit fra vast performance. Var tanken iallefall. Denne kassa passer visst på et hav av biler. En kompis har den på en gammel Audi V8 som er bygd om til biturbo. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg