Auda Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Skal ikke lage no usymmetrisk her i gården nei. Blir dremmel og pussing, så litt arbeid på karosseriverkstedet i helga. Blir nok bra. :) Angående lyden, så tror jeg det kommer til å høres ja. Slik er den idag... :D http://www.youtube.com/watch?v=ySd1M1N4lcg Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Hehe, ville bare skremme deg litt med 'hjemmelaga-monsteret', ingen grunn til å tvile på at det du gjør ikke er grundig! Nydelig lyd, nesten bedre enn i min 2.0 TDI, er så kjekk dieselknatter på den at du aner ikke :D virkelig gromt her i gården!.. Frykter du kommer til å få problemer med Tor med Hammern, hvis du bynner å yppe deg me den doble eksosen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Spent på lyden selv ja! Litt nervøs faktisk. Håper ikke det blir for mye heller. Eller... Hmmm. :D Et av de siste bildene av bilen før makeover nr.2. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Slik ble det med de nye pottene. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 En stykk nydelig audi :) stå på videre, gleder meg hvertfall til å se resultatet når den er ferdig :D Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 ehehe pusser du fortsatt på den slitne scanian din? sjekk hva jeg fikk av mamma!!! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Å helvette! Eksisterer du enda? Oh noes! Din? Evo? WTF! Syk bil! Anyway... Jess, imorgen blir en veldig fin dag! ;) 99% ferdig med nedpussing av bil. Småting her og der før maskering og en tur i lakkbboksen. Weeeeeee! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 javisst;) litt onkli bil må man jo ha på gata. så jeg gikk like så gjerne for en svært sjelden evo 9 på norske skilt ;) brukte allerede bortimot 60.000kr samma helga jeg henta den, nye hjul. tein monoflex coilovere. grenrør, 3.0" race eksos, bensinpumpe, carbonpanser, bakluke, framskjermer, sideskjørt, diffuser bak, list til framfanger speil, samt at jeg nå venter på no lønning for å bestille inn 4stk carbon dører og tak ;) så kommer mappinga, som starter på ca 400hk/500nm på hjula:) gleder meg men faen å du styrer med lakk på bilen.. har den vært blå? så foliert svart matt? så skal du lakke igjen? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Aldri vært foliert denne! Lakkert matt svart. Ja nei, nå er jeg møkklei matt lakk. Nå skal den bli BLANK igjen. ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 så bra.. faen å mye penere den var som blå syns jeg;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Da står den trygt hjemme i garasjen etter en laaaaaang dag. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 s¨nn bronsje brun? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 kan jeg bare spørre DRFT-R: kjøpte du EVO'en i nordland? mener jeg har sett den kjørende gjennom mo i rana :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 s¨nn bronsje brun? Den er Marrakesh Braun. En ny farge fra BMW. Kom vel i 2010 om jeg ikke tar helt feil. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 (endret) Nærbilde av effekten i lakken. Endret Juni 14, 2011 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg