Jonaldo Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Lekte meg litt med gamlegolfen...... Invitro som er den lykkelige eier nå ;) Ikke Photoshop, men bildet ble jo litt kult da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Ble bra det:).. pen golf du hadde:)... legger ut et funky ett av mitt :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Stilig Axion! Går jo an å ha det morro uten Photoshop også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Jonaldo Lekte meg litt med gamlegolfen...... Invitro som er den lykkelige eier nå ;) Ikke Photoshop, men bildet ble jo litt kult da! hehe, ikke lek med bilen min :D Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg