Kid-A Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Så det, men stilen er :dude: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 den sølvfarga har stilen virkelig inne ja.. men trur kanskje jeg heller ville ha lakkert den TT grå.. eller den grunningsgrå fargen til saab :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Dette er den fineste MK2 jeg har sett! Akkurat passe lav, clean, feite hjul og ikke noe dill dall og plastik. (sorry modem folk...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 RÅTT!!! :cool: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 den grå var sykt clean! liker når man støper igjen fangeren forran! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Corrado front og corrado bredder? thumpsup Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Sitat Originally posted by 007 Corrado front og corrado bredder? thumpsup Rally front og g60 bredder ??? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 neppe rally mate ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Syns det ligner mistenkelig på corrado lykter jeg, men bredderene er nok G60 Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Pen mk2 tdi:) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Sitat Originally posted by gtpassat Pen mk2 tdi:) Den der har vært gjennom mye :) Stilig bil. 1,9 TDI ja? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Sitat Originally posted by Jonte Den der har vært gjennom mye :) Stilig bil. 1,9 TDI ja? 1,9 tdi ja hvis jeg ikke tar helt feil. fikk seg en "liten "smell før oppbyggingen ja. Dyktig kar ja. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Sitat Originally posted by gtpassat 1,9 tdi ja hvis jeg ikke tar helt feil. fikk seg en "liten "smell før oppbyggingen ja. Dyktig kar ja. Trur det var det. Syntes jeg har sett bilde av det. Ganske tøft det i en 2'er da. Han har jo 5 boltsirkel også. Så han har vel tatt understell fra noe lignende også.. Ja, den fikk seg en heavy smell. Sprøtt at han bygde den opp igjen :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Min favoritt 2`er er den brune coverbilen på "The golf" for noen måneder siden. En fyr fra Unit 21 gjengen som hadde den som bruksbil. Bredda skjermer, 9*16 Borbet A, små fangere og brunt skinninteriør. Helt rått. Noen som har bilde av den?? Fant et bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Sitat Originally posted by gtpassat Pen mk2 tdi:) denne golfen er bare rett og slett rå med tanke på alt arbeidet som ligger bak. sitti mange timer og sett på siden til Pekka. genialt og atter genialt. han og broren har utrolig peil på hva de driver med. EDIT: må bare slenge ut bilder av gamle og nye golfen min. :P de trengte nok en vask før bildet ble tatt men. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg