Gå til innhold

Nye BMW 1 serie (stikkord 125ci, turbo, M1 med 240hk)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hersker Hans

Syns den var gjennomstygg jeg. synd at de skal kalle den M1. Det blir jo nesten litt hån mot den original M1 syns jeg..

]

Enig med deg, men som de fleste av de nye BMWene sitt utseende krever de en del tilvenning. Første gang jeg så E60 synes jeg den var horribel, nå derimot har den vokst litt på meg og den har blitt en meget pen bil. E65 derimot har jeg fremdeles ikke fått helt smaken på. Tror en må se 1 serien i levende live først, gi den litt tid og så se hva en synes, men å evt. å kalle den en M1 blir fryktelig feil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Enig med deg, men som de fleste av de nye BMWene sitt utseende krever de en del tilvenning. Første gang jeg så E60 synes jeg den var horribel, nå derimot har den vokst litt på meg og den har blitt en meget pen bil. E65 derimot har jeg fremdeles ikke fått helt smaken på. Tror en må se 1 serien i levende live først, gi den litt tid og så se hva en synes, men å evt. å kalle den en M1 blir fryktelig feil:(

Mulig du har rett ja, Jeg syns de nye BMWene er ganske tøffe, bortsett fra 1 serien da. Jeg kommer ikke på en eneste bil i klassen for rompeløse biler som jeg liker spesielt godt da. Ok, jeg er jo litt sær da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt teit å kalle den M1 ja.

Synes Chris Bangle egentlig er en ganske genial mann, hvis man ser på linjene på bilene ser man at de faktisk er utrolig godt gjenomført, men hvorvidt resultatet blir like bra er jo en annen sak. Har alltid synes nye 5`ern er tøff, men 7 serien har vært litt værre å svelge til å begynne med.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig ang det å kalle verstingen i den nye 1 serien for M1. M1 er jo en av de grommeste bilene noen gang laget. En klassiker som det kreves MYE å leve opp til. Gamle M1 var jo pure sportsbil tvers igjennom. nei, får håpe BMW finner på noe anne ang grom 1 serie, som forøvrig jeg synes er en tøff hatchback...

Working hard or hardly working

Født fri -- Skattet ihjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk en 1-serie idag. Så grei ut den! Minnet litt om M-Roadstern egentlig. Og det med at bmw skal starte med turbo igjen er nok bare rykter, for det skal de ikke. Fikk muttern som kjenner Egil Stenshagen til å spørre folka i Tyskland, og det er ikke vurdert engang :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...