GolfG60Syncro Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=395655&template=kelkoo Sikkert bare en som har stjålet bildene da..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 i så fall mindre intelligent å stjele bilder av en stjelt bil! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Er det bilen til hfracing som ble stjålet? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Laaars Er det bilen til hfracing som ble stjålet? Den som er på bildet ja...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Det var jo litt spesielt at han la ut hele billedserien da. De som låner bilder legger vel bare ut et som regel. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Den som er på bildet ja...... Er ikke den som er på bildet.. Har noen bilder av hfracing sin golf og det er masse småting som er ulikt... Trur ikke det finnes folk som er dumme nok til å stjele en bil og selge den noen mnd etter... hmmm.. jo det er det sikkert men... Får vente å høre når hfracing tar turen hit.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jah Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Ser ut som han har skiftet bilder nå....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 faktisk ganske kul golf det der.. hm. men er det driftsikkert??? neppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Jah Ser ut som han har skiftet bilder nå....... Er de samme som når jeg så i sted hvertfall...? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Laaars Er de samme som når jeg så i sted hvertfall...? Trur jeg har sett den golfen der.. i buskerud... Så det stemmer nok med bildet... Var det andre bilder før eller??? :rolleyes: Litt forvirra her nå... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Det ER bytta bilder i den annonsen. Når jeg så på annonsen første gangen var det golfen til hfracing, og det er det jo som alle kan se ikke nå Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by bj0LL Det ER bytta bilder i den annonsen. Når jeg så på annonsen første gangen var det golfen til hfracing, og det er det jo som alle kan se ikke nå Kan begynne å lure litt da... :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Jeg har ikke studert Golf'en til hfracing så nøye, men jeg ser at det ikke er den jeg har sett på bildene. Men hva er egentlig forskjellen... den ser helt klart ganske sliten ut nå, men det kan vel ha vært påført kun for å "skjule" at det er den bilen? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Laaars Jeg har ikke studert Golf'en til hfracing så nøye, men jeg ser at det ikke er den jeg har sett på bildene. Men hva er egentlig forskjellen... den ser helt klart ganske sliten ut nå, men det kan vel ha vært påført kun for å "skjule" at det er den bilen? Kan ikke være den bilen som står til salgs her... hf hadde emblem både på bakplate og i grillen, hadde visker bak, ikke tåkelys, ikke den endestussen på eksospotta, ikke grillist + at det ser ut som hf hadde en mere gråtone i lakken.. Den på autodb virker helt svart..... Så er nok liten sjans for at den bilen lever..... :( Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg