xxLancerxx Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Vurderernoe å kjøpe meg en bmw om et par måneder, ettersom jeg snart blir 18. Er 3-serien noe å anbefale? er det dyr forsikring for BMW? og vil den gi mye problemer. Er e46 noe å anbefale? evt hvor mye burde jeg betale for en slik en, som er brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 kan du søke litt rundt i forumet først... er 1000000000000000000 ungdomsbil tråder her... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Motor str. km stand års modell, utstyr.. Alt har noe å si på prisen. Kan ikke komme med en "standard pris" på hva du burde gi. Anbefaler deg å kjøpe 6'er hvertfall. Slappe 4'ere er ikke noe å satse på :D Siter For all del, ikke misforstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg