320cab Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Drømte at politiet hadde en stor "stor-kontroll" De hadde med seg rulle, og en "mobil-2 søyler bukk" (hehehehehe :D :D :D ) Ble litt redd da jeg våknet... Håper de ikke begynner med sånne kontroller... hehe :D :D :D (drømmer så mye rart siden jeg går på sterke smertestillende) Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Forleden natt drømte jeg at en kolonne med russiske stridsvogner kom kjørende på E18. Om vi slår sammen drømmene våre, så hadde polititjenestemennene fått et svære styr med å pirke laserpistoler, bøteblokker og kulepenner ut av rasshølene på hverandre, om de ikke hadde pakket sammen skrotet i en helvetes fart og forduftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320cab Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Forleden natt drømte jeg at en kolonne med russiske stridsvogner kom kjørende på E18. Om vi slår sammen drømmene våre, så hadde polititjenestemennene fått et svære styr med å pirke laserpistoler, bøteblokker og kulepenner ut av rasshølene på hverandre, om de ikke hadde pakket sammen skrotet i en helvetes fart og forduftet. He he he:D :D :D Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg