Gå til innhold

drift med aut

Ranger emnet


ougkim

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Trur det er ganske greit å bare si NEI til det.

Kan sikkert argumenteres at det sikkert er noen som får det til, men siden du skrev "drifte bra" så er det nok ikke mulig.

 

Burde vel ikke være noe problem, bare automat kassa er satt opp riktig... slik at den ikke sifter gir for fort ( mulighet for å holde den på høyt turtall )

 

når man kan drifte med forhjulstrekk så kan man drifte med alt ;)

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo "bare" å finne ei 'adaptive' kasse som justerer seg etter ditt kjøremønster. Da holder du full fitte og ligger bredt overalt til den skjønner at du vil låse den til du selv BREMSER! Sport/økonomi/vinter-knappen gjør noe av samme jobben da.

 

Hvis det ikke lar seg gjøre er det bare å velge f.eks. '2' manuelt (",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power over er nok ikke så problematisk med automat.. Noe som dekker de fleste nybegynneres behov.. Men shift lock derimot :D Men en har jo alltids "P" til rådighet, om man har råd :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt trening tror jeg det kan gå ganske greit, man får ikke klutsja ut bilen på samme måte hvis man skal ta en powerslide med litt lite hk liksom, man kan jo holde gassen i bånn og nappe kasse i N og i D igjen, vil jo funke, hvis kassa holder.

 

det med å gå av gassen på høyt turtall og nappe i rattet vil jo også funke, man kan jo låse kasse i 2 eller 1 feks.

 

Selv om jeg ikke pleier å rette opp bilen med å trykke inn klutsen, men heller gå rolig av gassen og styre, for å få en fin avslutning på driften, så syns jeg det er behagelig å kunne koble motoren ut med klutsjen.

 

Det blir litt vanskeligere med Automat, men jeg tror det skal gå helt fint. Kassa kommer til å få juling da!!

 

Klutsjen min sugde luft og sluttet og fungere når jeg hentet bilen, kjørte fra Kristiansand til Drammen uten klutsj, fikk drifta litt hjemover alikevel.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår