Mor di Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Er det noen som vet om det er mulig å overføre filmer fra et old school Hi8 kamera til data? Har nemlig noen rånr filmer liggende på teip og det hadde vært kult å kunne laste dem ut på nettet..... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Jeg har gjort det en del, bare til å bruke TV inn kort, blir ikke superkvalitet da, menmen. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Du trenger tvkort med s-video eller kompositt inn ja.. Jeg "henter" filmen fra kamera med 640x480 størrelse uten interlazed og ukomprimert.. blir kjapt noen gb ja.. Så setter jeg på Deinterlaze\interlaze eller hva nå det heter når jeg skal lagre filmen i f.eks divx format.. du bør prøve deg litt fram så du får et godt resultat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Jeg har et digital kamera som bruker Hi8 kassetter. Du kan filme nytt som blir digitalt og vise de gamle analoge filmene dine digitalt!! Er til salgs!!!! mail meg på bjarne.groseth@dirtysnow.com om du lurer på no Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg