Glacius Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Hey guys i made a new version of the supra now i have 4 backgrounds into this picture but i think it came out good B) u have all seen the original so here the new version is cheers :D hope there aint to many mistakes Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mach1frh Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Den var jo bare konge, men selv om jeg synes de tidligere bilene dine har vert litt finere var denne rå da denne også.:) Siter - 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen) - 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 er det bare meg, eller er ikke forhjulet i kontakt med bakken? Bra at du kuttet ut de speilene.. de var rett og slett heslige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by X-ecutioner er det bare meg, eller er ikke forhjulet i kontakt med bakken? Bra at du kuttet ut de speilene.. de var rett og slett heslige.. er bare deg :D skjermen din er kansje litt for mørk hehe : Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Supra SKAL ha vinge, det er en klassisk vingebil og den ser rett og slett både dum og naken ut uten vinge. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Supra er best uten vinge sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Kid-A Supra er best uten vinge sombrero Hehe tysker stuk på en supra. ?? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg