golfclean Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Hei på dere. Jeg driver å lakker om min golf og har i den anledning tatt ut alle vindusrutene. Jeg er ingen stor tilhenger av soting, men siden rutene ligger så fint til i garasjen vil jeg ha på solfilm på bakruten og siderutene. Sotingen kan jeg altids fjerne om presset blir for stort i etterkant:) Men jeg har i hvertfall funnet ut at disse varmetrådene på bakruten er noe hersens skit. Har noen av dere erfaring med å få disse fjernet? Har tenkt på å ta frem varmepistolen, men har vel litt for svake nerver til å begynne uten noen tips. Noen som har prøvd???? Barberblad???? Er varmetråder påbudt om de er montert orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Jeg brukte barberblad en gang men det fjernet ikke trådene helt. Ruten blir litt glattere og trådene ble litt mindre synlig ettersom mesteparten av kobberet fjernes. Mulig varmepistol fungerer bedre men jeg tviler på at det fjerner alt ettersom de er festet til ruten ganske bra. -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 18, 2002 Rapporter Share Skrevet September 18, 2002 Hva med å bestille en ny rute hos glassmester`n? Det kan da ikke koste all verden.. Hvis det er til en golf I eller II, så mener jeg å huske at ruta er helt rett.. Da er det jo en smal sak for en glassmester å skjære til en i nøyaktig samme tykkelse og størrelse.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Golfclean her, har klart å rote bort passordet mitt så jeg har ordnet meg med nytt. Ruten er ikke rett så å lage ny blir nok for vanskelig. Kan vel prøve barberblad da, men jeg vet ikke helt om jeg skal orke å begynne eller ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Vil nå påstå at varmetråder er helt kult så lenge vi bor i norge.. men om du mekker opp no varmluft som blåser bakover funker vel det like bra og du slipper likefult å stå der med skrapa i 2 timer ;). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg