Gå til innhold

Eldre dame mot kjøreretningen på E6

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Denne artikkelen provoserte meg; http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/02/26/391965.html

- Hun var ganske hissig, og mente det ikke var noen vits i å lage en stor sak ut av at hun hadde kjørt feil. Hun mente det var fort gjort å kjøre feil, noe vi nok ikke er like enige i, forteller operasjonsleder Lasse Olsen ved Romerike politidistrikt til Dagbladet.no

Hvor dum går det an å bli? Noen eldre har en kvalmende holdning ovenfor yngre mennesker, og tror de kan gjøre alt mulig, fordi de har levd lenger o.l.

Heldigvis er det få av dem, men de som oppfører seg sånn, blir jeg kvalm av.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for endel år siden så satt jeg på med bestefaren min. Vi presterte å ta feil vei når vi skulle ut på motorveien ut av industriområdet der slik at vi kom i feil retning. Men som den ellers rutinerte sjåføren han er så snudde han jo i riktig retning med en gang han så at alle bilene kjørte den andre veien.

Hva i all verden fikk dama til å tro at det var "greit" å fortsette? Ta fra henne lappen sier jeg, hun skjønte jo tydeligvis ikke hvor farlig det var en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har enda ikke forstått hvordan folk kan fortsette å kjøre mot kjøreretningen i slike tilfeller...eg forstår at det er mulig å kjøre feil, går jo an å gjøre feil...men når du ikke forstår at du kjører i feil retning er det gale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider