stigare Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Vurderer å selge felgene mine nå... Siklert litt på andre for tida.. :D Ikke strøkne felger. 2 dekk som er helt nye og ubrukte. 2 dekk som er brukt halve fjorårssesongen. 8x18" med 225/40/18 boltsirkel 5x112 vet ikke hvor mye jeg kan forlange så kom med bud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 får jeg dytta di der på bilen min eller ? bolsirkelen på min er 5*100 :D hehe ... lov og håpe ? Mvh Reinert Andersen http://www.chrysler-club.org Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Nei det gjør du ikke!!:mad: For boltdiameteren på A4 er 5*112! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 tviler på at dem går på ja.... Men du kan jo få lov til å kjøpe dem .. utrolig hva man får på med rett redskap og mot... ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Fortsatt til salgs :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Ikke akkurat populære felger da... :rolleyes: Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by PurrPower Ikke akkurat populære felger da... :rolleyes: Nei det kan vel stemme. Men syns dem kler bilen min bra jeg. Er bare litt lysten på et annet look på bilen. AUGU: PM boksen din er full.. Jeg er usikker på innpresset på felgene... Kanskje noen andre vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by NoLimit Nei det kan vel stemme. Men syns dem kler bilen min bra jeg. Er bare litt lysten på et annet look på bilen. AUGU: PM boksen din er full.. Jeg er usikker på innpresset på felgene... Kanskje noen andre vet? et 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Var ikke slemt ment eller noe az, bare fact of life. Når sant skal sies, så kler de bilen din ganske bra, tror faktisk det er første gangen jeg har syntes de felgene kler en bil :) Ellers er de fy-fy i mine øyne ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by PurrPower Var ikke slemt ment eller noe az, bare fact of life. Når sant skal sies, så kler de bilen din ganske bra, tror faktisk det er første gangen jeg har syntes de felgene kler en bil :) Ellers er de fy-fy i mine øyne ;) hehe.. ikke si sånn da.. prøver å selge dem her.. ;) hehe... NÆRBILDER av felgene kan sendes pr mail.. si fra den som ønsker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Sorry, hehe :D Vakker bil. Hva skal du ha istedet for de du har på? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 DERMED VAR FELGENE SOLGT! :D Nå kommer det 18" asa felger i stedet. Får håpe dere liker dem bedre... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Mye fikk du for de? Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg