Øyvind Ryeng Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Treig og treig... Jeg synes iallefall det er bra drag i en 325i. Kjempemessig drag i forsikringspremien også, desverre... :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Ola 1600 blank med 80kg fører og full tank mener jeg det var.. Veid på biltilsynets vekt.. Ok, har en liten jobb forann meg jeg tror jeg :-) må få vekk litt vekt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Hersker Hans Trenger ikke være så lett da. Supra veier jo nesten 2 tonn. Automat er litt døvt tror på at den BMWn er litt ihjelkjørt ja :-) ikke noe glansbilde akkurat. Den var som sagt grisestiv da, Det er digg hvis man skal drifte. lurer på om det bare er noen ved kubber eller noe som gjør den så stiv da :) fikk ikke sett under. Har du vært å sett på den? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by MeSs Har du vært å sett på den? MeSs Ja, hvis du er interessert i bilen, så er den sikkert ikke ille for en som kan skru litt og ikke er en petimeter, da blir det dyrt :-). nå fikk vi ikke starta motoren som jeg skrev lengre opp her, men den hadde stått 5mnd, så var det is på fordeleren, så det er kanskje ikke rart, men selgeren sa den fungerte greit, og det gjør den sikkert og. Sikkert mulig å få starta den nå, :-). Den er sikkert litt ihjelkjørt som en skrev her, men motoren tåler litt da, sterk bunn, men litt svak topp etter det jeg har forstått. Sperra så jo ut til å funke med tanke på at bakdekkene var slitt helt likt :-). Tror han kan gå ned til 18k, jeg syns han burde gå ned litt til, med tanke på at bilen ikke er godkjent heller. Bilen ser bra ut på lang avstand da, det kan man se på bildene. Felgene på bildet er solgt desverre, fulgte med noen kjipe. var visst du som sa den var ihjelkjørt :).. litt trøtt da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Skilt er ingen krav :D Får man S13 til 30k ferdig momsa på kaja altså?? Da kunne jo det vært en alternativ :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg