golk killer Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Lurer på om det er noen som har\eller vet hvor du får tak i bredere og skjørt, har kjøpt 40mm senkesett men syns det var før høyt, har noen prøvd å kappe en ring eller to på et 40mm sett før? ble det bra? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by kidn Lurer på om det er noen som har\eller vet hvor du får tak i bredere og skjørt, har kjøpt 40mm senkesett men syns det var før høyt, har noen prøvd å kappe en ring eller to på et 40mm sett før? ble det bra? Senker du mer enn 40 mm.. må du også bytte dempere... å senke mer vil det bare bli dårligere kjøregenskaper.. og kutte noen 40 mm til 60 f.eks.. vil ikke bli bra:) Hør med din nærmeste møller om de kan skaffe G60 breddere... mange som selger uorg. breddere,, men dette er som regel GTi breddere eller GL bredere:)... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Har nye dempere og, hvor lav er din bil? har faktisk helt lik bil som du altså samme farge og "look" som deg!! Har spørt på møller osv, ingen som har, det har skjermbreddere til GTI,men det har jeg selv. lyst på G-60breddere og skjørt. Er det DTM potte du har på din, hvor og hvor mye ga du for den, de har den til 1499 på autospar, billig? bra? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by kidn Har nye dempere og, hvor lav er din bil? har faktisk helt lik bil som du altså samme farge og "look" som deg!! Har spørt på møller osv, ingen som har, det har skjermbreddere til GTI,men det har jeg selv. lyst på G-60breddere og skjørt. Er det DTM potte du har på din, hvor og hvor mye ga du for den, de har den til 1499 på autospar, billig? bra? Kjøp et 60sett... Får du ikke bytta det da...? Kjør på demperne til de er ødelagte... Du får ikke noe supre kjøreegenskaper uansett.... Men det blir ok... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Nei, tviler på det når de er brukt, kjøre på demperene?? jeg tenkte å kappe en ring. de er jo jævla stiv nå så tviler på at det kommer til å subbe.....prøver det...:rolleyes: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by kidn Nei, tviler på det når de er brukt, kjøre på demperene?? jeg tenkte å kappe en ring. de er jo jævla stiv nå så tviler på at det kommer til å subbe.....prøver det...:rolleyes: Bruke de gamle demperne... Ikke mye vits i å bytte....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by kidn Har nye dempere og, hvor lav er din bil? har faktisk helt lik bil som du altså samme farge og "look" som deg!! Har spørt på møller osv, ingen som har, det har skjermbreddere til GTI,men det har jeg selv. lyst på G-60breddere og skjørt. Er det DTM potte du har på din, hvor og hvor mye ga du for den, de har den til 1499 på autospar, billig? bra? Min er senka 80mm... er DTM fra autospar ja... du får det du betaler for:)... men du trenger ikke det effektrør settet.... det blir bare bråk.. morro i ett halvt år.. så begynner det å irritere deg:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Har 2"grenrør og bak, men bakpotten er rustet ihel! Han er bra senka bilen din ja, har du hørt om å presse fjærene i press å såvarme der etter å kjøle de ned slik at de herder? litt kjipt å kjøpe nytt senkesett igjen! lyst til å få den monster lav, hvor mange tommer har du på felgene? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 mener jeg leste på eikermotorshop at golf2 kan kjøre med 60fjærer uten og måtte bytte dempere... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg