G_Yog Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 beviset på at små fangere kan væra fett! :cool: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Var ganske pen den der.. bevis på at det absolutt ikke skal så mye til for å skille seg litt ut.... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 ja jeg savner nesten bakfangeren min nå :eek: Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 ja er en fin måte å skille seg ut fra mengden på, og ikke minst billig!:) det blir nok trend her i norge om ei stund...! syns det er kult jeg! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Meget pen Polo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 akkurat slik jeg ville hatt bilen.. men med klare lykter :) men banken vil ikke si ja :( Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 bare fjerna hekkspoiler og stickers, så hadde den vært fet som juling.. men de felgene er vel ikke akkurat grisebillige, og han har vel jobba litt med hjulbuene der (?) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 FET POLO...ikke annet å si, men jeg liker egentlig litt mer styla biler jeg da...men cleant er fint!! hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 DE felgene øverst der er kjempe digg, men de er svin dyre. WRD Mesh tror jeg de heter eller noe. Populære, men dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 denne var å se på polotreffet i dk forrige sommer, ble parkert utenfor treffområdet, en skam! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by G_Yog Ulekker plassering av oljekjøler spør du meg.... en liten ulempe med liten fanger Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 den øverste beige aktige var utrolig stilig.. digg med små fangere ja, men siden theme for bilen var "less is more" blir det litt feil med feit streamer i frontruta.. og kunne muligens droppa spoilern bak ja :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg