Gå til innhold

Prisantydning ang bil (G6 Mitsubishi Galant)

musekatt

Anbefalte innlegg

Hår fått tilbud av stefar min om å kjøpe gammle bilen has, som faktisk allerede står på garn her uten skilt.

Mitsubishi Galant 1993 mod gått snart 200.000km ingen tegn til rust. Eneste feilen jeg kan se er bulk i støtfangern, som jeg uheldigvis lagde selv så tar ikke det i betraktning!

Ellers er bilen i god stand og har blitt stelt pent med(helt til jeg tok den ibruk :S )

Jeg har ingen fordommer for Mitsubishi generelt, selv om jeg heller ville valgt volvo framfor Mitsubishi. Men bil er bil + at dette også da kommer til å bli min førstegangs bil. Med litt "wax on wax off" og nye felger så er jo ikke denne her så værst, og anlegg har jeg allerede

10.000 over 2mnd er dealen, altså 5000kr i 2mnd.

Er det ett tilbud jeg burde takke ja til eller burde jeg finne meg en anna bil til enda billigere pris? eller er dette det beste jeg kan få for 10.000kr ?

Litt usikker her altså takker for svar og tips! og spørr viss det er noe du lurer på eller mangler <<3

Btw jeg blir ikke 18 før 1.april og jeg er ferdig med betaling tå lappen før slutten av mars. Ikke det at det har noe betydning

post-61575-13804853152738_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at årsavgifta skal betalast i Mars, bør dette takast med i ein kontrakt. For ein ungdom som ikkje har fylt atten endå, er dette mykje pengar.

Om bilen elles, desse går longt, og er sjeldan noko anna tull med, enn det som kjem naturleg med år og bruk. Dette er ein gammal bil, så i din tid med denne bilen, må det ikkje kome som ein overasking at det blir nokre slitedeler du må punge ut for, og få ordna, gjer du mykje på eiga hand, er du komen longt med dette. Sjekk regiserreim, bytt motor-olje, og ta regulært vedlikehald, så har du ein bil som varar lengje. Pass forøvrig på rust, i dørken, kanalar, rundt hjulbogar, er det desse er mest plaga med. Elles kan eg anbefale Mitsubishi-klubben på nett, der er det mange som har brei erfaring med desse bilane, og er godt hjelpe med informasjon på desse der.

Eg hadde sjølv ein 7G Galant, gjennom to år, og iallefall med den generasjonen, var eg særs nøgd. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at årsavgifta skal betalast i Mars, bør dette takast med i ein kontrakt. For ein ungdom som ikkje har fylt atten endå, er dette mykje pengar.

Om bilen elles, desse går longt, og er sjeldan noko anna tull med, enn det som kjem naturleg med år og bruk. Dette er ein gammal bil, så i din tid med denne bilen, må det ikkje kome som ein overasking at det blir nokre slitedeler du må punge ut for, og få ordna, gjer du mykje på eiga hand, er du komen longt med dette. Sjekk regiserreim, bytt motor-olje, og ta regulært vedlikehald, så har du ein bil som varar lengje. Pass forøvrig på rust, i dørken, kanalar, rundt hjulbogar, er det desse er mest plaga med. Elles kan eg anbefale Mitsubishi-klubben på nett, der er det mange som har brei erfaring med desse bilane, og er godt hjelpe med informasjon på desse der.

Eg hadde sjølv ein 7G Galant, gjennom to år, og iallefall med den generasjonen, var eg særs nøgd. :)

OK takk for tipset :D og btw jeg har generelt bedre inntekt enn gjennomsnitte på en 18åring siden jeg ikke går på skole og istede jobbe :D

Endret av musekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider