wernils Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 HEI..har et spørsmål om den vibrasjonsdemper`n som er på mellomakselen..har liggende en helt ubrukt en hos naboen, fra en 123 300D fra 83..5 tr.manuell..har selv en nyinnkjøpt 300 D fra 86(124 da..),,også med 5 tr.manuellkasse..Er det noen mulighet for at disse er lik? Kjenner at min burde vært byttet..veldig takknemlig for svar:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb&client=dr2000 for å kunne svare på dette trenger jeg i det minste rammenummer på begge bilene eller orginalt delenummer på hardyen og rammenummer på din? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wernils Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 (endret) Oi..83èn er vel borte for meg..men jeg kan jo kikke under og sammenligne da..antakelig litt dim.forskjell kan jeg tenke meg... Den 83èn hadde vel 5 sylindre? Har jo vært borti disse bilene en del,men begynner å bli en del år siden, Japser og svenskebiler har lagt beslag på minnekortet oppi der..he,he..Skulle selge/bytte en 190d til fordel for en større,men valgte å beholde begge,etter kjøp av 300èn..(guten på 18 hadde ingenting i mot det...)Ellers var prisen på en ny "demper" kr 1010,- hos mekonomen..rykker og lugger litt under løs-taking og retardasjon,(flott ord..),og da ble mistanken opprettet..Takk for svar anyway:) Endret Februar 20, 2011 av wernils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg