Vestvik Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei, Eg skal skifte høytalerene som er i dørene (6,5"). For å gjøre dette må eg ta av dørpanelene, men har problemer... Får av to skruer i dørhåntaket og to skruer helt nede på panelet, men det rører seg ikkje. Kva er trikset for å ta av vindussveiva? Er det bare å røske til? Håper noen kan hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Hei det er bare ta godt tak og dra eller røsk til, de sitter godt fast.vindussveiva vet jeg ikke noe om. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestvik Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hei, Takk for svar. Skal prøve å røske litt mer i det... Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestvik Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Liten oppdatering..... For å få av dørpanelene er det som skrive over 2 skruer i dørhandtaket og to skruer helt nede på panelet. Den manuelle vindusveiva går av på følgende måte: Innerste ring skubbes motsatt vei av sveiva. Ringen løsner og vindussveiva kan taes av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg