eple Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Ingen som vet om man kan få tak i purge "show kit" i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 var en som solgte purge kit her på forumet..ligger under kjøp og salg kategorien..tror selger het red-5 eller no? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Kittet jeg solgte var ikke et "show kit", Det var et NOS kit med et purge kit. "show kit" er noe wizards of nos selger, de er bare for å slippe gass ut lufta for å se tøft ut og er like ubrukelig som foliatec sine dummy-flasker. ring sverre kars de er importør av NOS. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Er det mulig å sleppe ut gass med et hvilket som helst NOS eller NX kit? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Laaars Er det mulig å sleppe ut gass med et hvilket som helst NOS eller NX kit? Bare å kjøpe Purge systemet deres det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Corrado16v Viste ikke om det, selv om jeg har spillt det en del så jeg prøvde det i stad, men det skjedde ikke no!? må man ha NOS unique uppgrade for å få det til eller noe? Sorry for avsporingen... Ikke nødvendig med unique... Bare trykk inn NOS knappen din mens nedtelling før start pågår... Da kommer sånn stilig damp :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg