stillborn Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei. Har en w210 som oppfører seg rart. når bilen er kald går den helt fint, Men da den blir varm. Lugger den å skyter, og mister kraft(drar dårlig) Men hvis jeg gir jevn gass, går den greit. har byttet lmm,plugger,pluggkabler,toppdekselpakning,bensinfilter og bensinpumpe. Får heller ingen feilmelding på lambaen. Det er heller ingen tegn på at topp pakning er gåen. Møkkabil!! :) Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stillborn Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 har funnet feilen, Det var Coilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dante79 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 ooooohhhhh, har samme problemet med min 210, da blir det rake veien til Motor-Trade i morgen tidlig for å kjøpe ny coil!! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-Roar Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Hvor mye koster coilene til en slik bil? Jeg har litt av det samme problemet, men ikke så utpreget. Min går veldig fint på tomgang når den er kald, men når den blir varm så går den og rister litt og drar også dårlig, i alle fall tidvis. Det er som om det står på litt choke så den surner litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dante79 Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 tror de ligger på rundt 2500,-, hos Motor-Trade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg