Gå til innhold

Åssen bil vil du ha når du stifter familie?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Per dags dato så kunne jeg tenkt meg en Subaru Impreza GT Turbo stasjonsvogn.

Det er stasjonsvogn, det er turbomaskin, det er boxer=lyden, det er 4wd og rimelig greit utseende.

Dette er riktig nok en STI, men de er ikke så forskjellige å se på.

29621.jpg

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og bruttern var små hadde muttern og fattern blant annet bobler og en gammal pickup. Skjønner ikke hva som er det helt store med stasjonsvogn. Trenger jo ikke flytte alt man har hver gang man skal ut på tur!

Siden jeg er så heldig at RX7`en kom med bakseter tror jeg at jeg kjøper hørselvern til eventuelle barn helt til de kan gå sjøl. Deretter kan de pinadø gå til barnehagen selv!:D

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som allerede er nevnt eg kunne tenke meg ja. Spesielt X5 eller Cayenne. Men for å ta noen litt utenom det vanlige hadde det vert stilig med ein Dodge Magnum med firhjulstrekk og HEMI-motor, eller kanskje ein Subaru Legacy 3.0R spec.B. Subaruen har boxersekser på rundt 250hk og 6-trinns STi girkasse. HEMI veit vel di fleste kva er :D

dodge_magnum_srt_8_2003_01_s.jpg

040915_SubaruLegac1_468x266.jpg

[X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg Suzuki Liana 4x4 SportSuv som familiebil,slik at man kunne hatt råa til å hatt en skikkelig "lekebil" ved siden av,f.eks en RX7 eller noe i den duren..

Synes den er småtøff jeg.. Litt større felger og dekk her,så kommer man langt..

suzuki%20front2.jpg

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen den tid (når jeg skal ha unger osv. (jeg er 18 år)) er nok hele Norges bilpark byttet ut.

Allikevel, ville økonomien hatt mye å si.

VW Touran, senket, store felger og grei størrelse på motoren, selvfølgelig

Audi S4

Audi RS4

Om det blir flere unger må det bli S6 eller råere. :P

edit: Til det med økonomien.. Mener ikke at jeg ville hatt en økonomisk bil, men at lommeboka/snill dame i banken må bestemme hva det blir. :P

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider