Gå til innhold

Åssen bil vil du ha når du stifter familie?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke en familiebil til å dele på da?

Kan bare ikek vente med å få familie så jeg kan kjøpe Bora nå!!! :D

Så skal jeg ha de grommeste felgene (OZ F1 Plus EVO, i alcan...eh, mørkegrå farge) og de feteste bremsene... selvom det er en familiebil skal det jo være stil over den.

Kif_0221.jpg

:D :D :D :D :D :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallykongen

Merkelig hvor mye penger folk her har når de stifter familie, tenker de fleste sitter med lån langt over huet når de akkurat har stiftet familie....

Vi tar bare topic'en bokstavelig. Det står: "Åssen bil vil du ha når du stifter familie?"

Ikke: "Åssen bil har du råd til når du stifter familie?"

Jeg for min del sitter og drømmer om å kjøre RS2, men faktum er at jeg kjører en 85mod Nissan Cherry.. Forskjell da eller?

Regner med at jeg ikke er den eneste som oppfattet topicen slik.. ellers er det mange rikfolk her ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor mye penger folk her har når de stifter familie, tenker de fleste sitter med lån langt over huet når de akkurat har stiftet familie....

Hvis man allerede har lån, hvorfor ikke skaffe seg litt til?

Da er man rik på 1-2-3... :D

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hva man ønsker seg, så kan jeg jo si EVO eller Impreza WRX STi.... de har 4 dører de også. :)

Men en Bora burde vel ikke være så vanskelig... en 1,9 TDI går for rundt 170k i dag, og når /hvis jeg får familie så er vel ikke det før MINST 10 - 12 år til... (Da er jeg 26 / 28), så da har de vel sunket godt i pris.

Men da er vel Bora fossilt... :D

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis halvparten hadde svart brukt 01-modell Passat Tdi med skiboks og hundebur, mens den andre halvparten sier Chrysler Voyager med treinteriør og bleieboks så hadde jo dette blitt en grusomt kjedelig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det får nesten bli opp til enhver åssen bil man ønsker seg/vil ha seg.

Kanskje du sitter der en dag med lånet langt opp til øra, småungene som griner og hyler etter nye bleier og mat, lørdagen kommer og du benker deg foran tv'n med et par unger på fanget, og hipp hurra der vant du hovedpremien i lotto..

Jobber man hardt nok kan man alltids få seg det man vil ha, enten det er flaks eller hardt arbeide..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider