'67 144 Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Har en grei B20 jeg skal bruke sammen med ei M46 gearkasse. Kjøpte ett clutchhus for ei stund siden som var brukt med B20/M45, men syns det så merkelig likt ut som det som satt på M46'n. Eneste spesielle forskjellen er att clutchwire-festet er fløtta noen cm i forhold til hverandre. M46'n satt på B21ET'n som satt i 142'n når jeg kjøpte den, så veit att den kommer fra en skakking. Prøvemonterte begge clutchhusene på en annen B20 jeg har stående her (den jeg skal bruke ligger i smådeler hos han som bygger den for meg) og begge 2 passet rett på B20'n av en eller annen grunn. Har da alltid hørt att B20 og "skakking" clutchhusene ikke går omhverandre!? Hva er det som er forskjellen da a, sålenge hullbildene går omhverandre? B20'n har en '74-topp (igjenstøpte dysehull) så for alt jeg vet så stammer hele motoren fra '74 eller nyere, men alle B20'r har vel samme innfesting til gearkassa? Noen her som skjønner mere enn meg akkurat nå? :hvaskjera Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Mysteriet er løst. Setter jeg på det fra B21 på B20'n kommer motor/kasse til å stå skeivt ovenfor hverandre. :nono: Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.