eizo2k Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 (endret) Hei, har en MB c180 95 mod. Denne har lenge slitt med knirkende foringer, men nå i dag tok det helt av. Ved hver lille ujevnhet knirker det i understellet foran til venstre, ved svinging til begge sider knirker det noe sinnsykt og ved fartsdumper eller andre større ujvenheter så hører jeg metall som slår mot metall nesten.. Noen som vet hva dette kan være? Har en kamerat som sier knekt fjær / demper og en annen som sier foringer. Vil ha svar fra noen litt mer kyndige ;) -Eizo2k Endret Februar 19, 2011 av eizo2k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Bærekule, 101% sikkert. har skiftet "3000" sånne pga av knirking... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Ja ok. takker for svar!! Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet dette billig? Må vel sette bilen bort, men prisanslag ca? Jallaverksted blir det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Hvis vedkomne kan jobben med å bytte denne, så burde det ikke ta mer enn en time per side, så en 1000-1500 med del synes jeg er realistisk på et uavhengig verksted :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 ok :D takker for svar <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg